Forbes зібрав свіжі франшизи у HoReCa, ритейлі, вендингу та менш стандартних сферах, які презентували на виставці «Франчайзинг 2024»
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
В Україні понад 600 компаній декларують себе франчайзерами, повідомляє засновниця компанії Franchise Group Мирослава Козачук. Для якісної аналітики діяльності доводиться обдзвонювати всіх, проте в компаніях не завжди володіють інформацією. «Поки менеджери розповідають про показники, десь може відкриватися або переноситись обʼєкт. Уточнення займають час», – каже Козачук про специфіку досліджень, останнє з яких відображало тенденції 2021-2022 років.
Виставки франчайзингу можна вважати віддзеркаленням ринку, навіть якщо вони не збирають ключових франчайзерів, вважає засновник компанії Franchise Capital Олександр Алєксєєнко. «На таких заходах представлені концепції, які привертають увагу потенційних інвесторів», – зазначає він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.