Категорія
Новини
Дата

Blizzard веде переговори з новими партнерами щодо ліцензії на World of Warcraft у Китаї

Американський творець відеоігор Activision Blizzard заявив, що веде переговори з потенційними новими партнерами щодо продовження ліцензії своєї популярної гри World of Warcraft у Китаї, пише Reuters. Минулого місяця компанія оголосила, що не продовжуватиме угоду з чинним китайським партнером NetEase.

Forbes Україна випустив новий номер друкованого журналу. В ньому майже два десятки ексклюзивних матеріалів. Придбати журнал з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

  • Blizzard China, дочірня компанія компанії в Китаї, у вівторок опублікувала повідомлення на провідному китайському сайті мікроблогів Weibo, в якому йдеться про те, що вона веде переговори з новими партнерами-видавцями в Китаї про продовження обслуговування гри в країні.
  • Повідомлення Blizzard у Weibo було листом до геймерів, написаним Джоном Хайтом, генеральним менеджером франшизи Warcraft у Blizzard. У ньому не згадується, чи шукає партнерів Blizzard для публікації інших своїх ігор, не повʼязаних із Warcraft.
  • У повідомленні сказано, що Blizzard China дасть можливість геймерам зберігати хід своєї гри і деякі дані користувача в автономному режимі до 23 січня, коли закінчується термін дії ліцензії Blizzard з NetEase. Потім геймери можуть поновити свій прогрес у грі після визначення нового видавця.

Контекст

NetEase стала другою за величиною ігровою компанією Китаю після Tencent Holdings багато в чому завдяки угодам, які вона уклала в 2008 році, щоб стати партнером Blizzard у Китаї, коли та розірвала угоду з The9 Ltd.

У дослідницькому звіті від 9 листопада Daiwa Capital Markets підрахувала, що відсутність ігор Blizzard може знизити виторг NetEase на 6–8% наступного року. Дані ґрунтуються на оцінці, згідно з якою на ліцензійні ігри припадає близько 10% загального доходу NetEase.

У листопаді Blizzard Entertainment і NetEase викликали тривогу серед тисяч геймерів, заявивши, що такі хіти, як World of Warcraft, не будуть доступні в Китаї з наступного року, оскільки 14-річне партнерство компаній закінчилося.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий випуск Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні