Категорія
Новини
Дата

Blizzard веде переговори з новими партнерами щодо ліцензії на World of Warcraft у Китаї

Американський творець відеоігор Activision Blizzard заявив, що веде переговори з потенційними новими партнерами щодо продовження ліцензії своєї популярної гри World of Warcraft у Китаї, пише Reuters. Минулого місяця компанія оголосила, що не продовжуватиме угоду з чинним китайським партнером NetEase.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Blizzard China, дочірня компанія компанії в Китаї, у вівторок опублікувала повідомлення на провідному китайському сайті мікроблогів Weibo, в якому йдеться про те, що вона веде переговори з новими партнерами-видавцями в Китаї про продовження обслуговування гри в країні.
  • Повідомлення Blizzard у Weibo було листом до геймерів, написаним Джоном Хайтом, генеральним менеджером франшизи Warcraft у Blizzard. У ньому не згадується, чи шукає партнерів Blizzard для публікації інших своїх ігор, не повʼязаних із Warcraft.
  • У повідомленні сказано, що Blizzard China дасть можливість геймерам зберігати хід своєї гри і деякі дані користувача в автономному режимі до 23 січня, коли закінчується термін дії ліцензії Blizzard з NetEase. Потім геймери можуть поновити свій прогрес у грі після визначення нового видавця.

Контекст

NetEase стала другою за величиною ігровою компанією Китаю після Tencent Holdings багато в чому завдяки угодам, які вона уклала в 2008 році, щоб стати партнером Blizzard у Китаї, коли та розірвала угоду з The9 Ltd.

У дослідницькому звіті від 9 листопада Daiwa Capital Markets підрахувала, що відсутність ігор Blizzard може знизити виторг NetEase на 6–8% наступного року. Дані ґрунтуються на оцінці, згідно з якою на ліцензійні ігри припадає близько 10% загального доходу NetEase.

У листопаді Blizzard Entertainment і NetEase викликали тривогу серед тисяч геймерів, заявивши, що такі хіти, як World of Warcraft, не будуть доступні в Китаї з наступного року, оскільки 14-річне партнерство компаній закінчилося.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні