Імпортні автомобілі накопичуються в європейських портах, перетворюючи їх на «автомобільні стоянки», оскільки автовиробники та дистриб’ютори борються із уповільненням продажів і логістичними проблемами, включаючи нестачу водіїв вантажівок, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «Автодистрибʼютори все частіше використовують паркінги порту як депо. Замість того, щоб зберігати автомобілі у дилерів, їх залишають на автомобільному терміналі», – повідомили в порту Антверпен-Брюгге, чий порт у Зебрюгге є найбільш завантаженим портом Європи для імпорту автомобілів. Усі основні автомобільні термінали борються із заторами, додали в порту.
- Деякі керівники автомобільної промисловості заявили, що китайські виробники не продають свої транспортні засоби в Європі так швидко, як вони очікували, що стало основною причиною перевантаження портів регіону.
- «Китайські виробники електромобілів використовують порти як автостоянки», – сказав один із менеджерів логістичної компанії. Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців.
- Ще один співрозмовник видання із учасників ринку зазначив, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб’юторам або кінцевим споживачам. «Це хаос», – сказала інша особа, знайома із ситуацією.
Контекст
Порти перевантажені через те, що багато китайських автовиробників, як-от BYD, Great Wall, Chery та SAIC, зробили ставку на експорт до Європи. Так вони намагаються підтримувати виробництво своїх заводів у Китаї та заробляти на апетиті регіону до електромобілів.
Експорт китайських автомобілів у 2023 році зріс на 58% в порівнянні з минулим роком. У перші два місяці цього року найбільшими напрямками експорту китайських електромобілів, гібридів і водневих авто були Бельгія, Велика Британія, Німеччина та Нідерланди.
Ще однією проблемою є нестача вантажівок, сказав один із співрозмовників видання. За його словами, багато вантажних автомобілів були «зарезервовані Tesla». «Будь-який новий бренд зіткнеться з цією проблемою, якщо у нього немає масштабу, регулярних поставок, тоді він не є пріоритетним клієнтом [автотранспортних груп]», – додав він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.