Автомобільний термінал у порту Зебрюгге в Бельгії. /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Європейські порти перетворилися на «автомобільні стоянки» через накопичення китайських автівок – FT

1 хв читання

Автомобільний термінал у порту Зебрюгге в Бельгії. Фото Getty Images

Імпортні автомобілі накопичуються в європейських портах, перетворюючи їх на «автомобільні стоянки», оскільки автовиробники та дистриб’ютори борються із уповільненням продажів і логістичними проблемами, включаючи нестачу водіїв вантажівок, пише Financial Times.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • «Автодистрибʼютори все частіше використовують паркінги порту як депо. Замість того, щоб зберігати автомобілі у дилерів, їх залишають на автомобільному терміналі», – повідомили в порту Антверпен-Брюгге, чий порт у Зебрюгге є найбільш завантаженим портом Європи для імпорту автомобілів. Усі основні автомобільні термінали борються із заторами, додали в порту.
  • Деякі керівники автомобільної промисловості заявили, що китайські виробники не продають свої транспортні засоби в Європі так швидко, як вони очікували, що стало основною причиною перевантаження портів регіону. 
  • «Китайські виробники електромобілів використовують порти як автостоянки», – сказав один із менеджерів логістичної компанії. Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців. 
  • Ще один співрозмовник видання із учасників ринку зазначив, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб’юторам або кінцевим споживачам. «Це хаос», – сказала інша особа, знайома із ситуацією.

Контекст

Порти перевантажені через те, що багато китайських автовиробників, як-от BYD, Great Wall, Chery та SAIC, зробили ставку на експорт до Європи. Так вони намагаються підтримувати виробництво своїх заводів у Китаї та заробляти на апетиті регіону до електромобілів. 

Експорт китайських автомобілів у 2023 році зріс на 58% в порівнянні з минулим роком. У перші два місяці цього року найбільшими напрямками експорту китайських електромобілів, гібридів і водневих авто були Бельгія, Велика Британія, Німеччина та Нідерланди. 

Ще однією проблемою є нестача вантажівок, сказав один із співрозмовників видання. За його словами, багато вантажних автомобілів були «зарезервовані Tesla». «Будь-який новий бренд зіткнеться з цією проблемою, якщо у нього немає масштабу, регулярних поставок, тоді він не є пріоритетним клієнтом [автотранспортних груп]», – додав він.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні