Категорія
Головне
Дата

Facebook і Reddit анонсували набір нових аудіопродуктів. Соцмережі реагують на загрозу Clubhouse

Соцмережі Facebook і Reddit анонсували набір нових аудіопродуктів. Це відбулося після того, як популярність набрав сервіс аудіочатів Clubhouse.

Ключові факти

  • У Facebook до літа всім користувачам стануть доступні аудіокомнати Live Audio Rooms, які є аналогом Clubhouse. Вони дадуть змогу групам людей слухати тих, хто виступає, і взаємодіяти з ними.
  • Також Facebook анонсує інструменти, які дають можливість творцям подкастів ділитися довгими аудіозаписами, а також інтеграцію Spotify, завдяки якій користувачі зможуть обмінюватися музикою.
  • Крім того, буде запущено абсолютно новий інструмент під назвою Soundbites. Він дасть змогу створювати короткі звукові записи, які користувачі зможуть публікувати у себе на стіні. Функцію запустять упродовж декількох місяців – спочатку для невеликої кількості користувачів.
  • Facebook також обіцяє запустити можливість монетизації. Спочатку користувачі зможуть відправляти пожертвування, а потім соцмережа введе плату за доступ до кімнати через купівлю або підписку.
  • Нові аудіопродукти є ознакою того, що Facebook більш серйозно ставиться до загрози з боку Clubhouse та інших аудіоплатформ, пише TechCrunch.
  • Інша соцмережа Reddit представила нову функцію Reddit Talk, яка дасть можливість вести аудіорозмови в групах. Ця функція поки що недоступна, але можна записатися в список очікування.

Контекст

Clubhouse запустили в березні 2020 року. Її розробили два випускники Стенфорду й колишні розробники Google Пол Девісон і Роган Сет. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск. Наразі застосунок Clubhouse доступний лише для користувачів iPhone, які отримали запрошення.

На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почав Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосив про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Twitter у кінці грудня 2020 року для користувачів iOS здійснив бета-запуск своєї аудіоплатформи Spaces, яка є аналогом Clubhouse. Також материнська компанія TikTok розробляє аналог Clubhouse для Китаю.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків