Категорія
Новини
Дата

Материнська компанія TikTok розробляє аналог Clubhouse для Китаю

1 хв читання

Китайська ByteDance, якій належить сервіс коротких відео TikTok, розробляє застосунок, схожий на соцмережу аудіочатів Clubhouse. Зокрема, таке рішення пов’язане із забороною Clubhouse у Китаї, пише Reuters з посиланням на джерела.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Соцмережу Clubhouse заблокували в Китаї 8 січня. Причиною цього стало обговорення політики країни щодо Гонконгу, Тайваню, переслідування уйгурів та інші табуйовані теми.
  • Минулого місяця понад 10 аналогічних програм Clubhouse було запущено в Китаї.
  • Плани ByteDance усе ще знаходяться на початковій стадії.
  • Очікується, що аналогічні Clubhouse програми в Китаї будуть мати особливості. Зокрема, допускатиметься цензура й державний нагляд.

Контекст

Соцмережа Clubhouse, заснована минулого року підприємцями Полом Девісоном і Роханом Сетом, завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. Особливістю соцмережі є те, що вона доступна лише після запрошення й наразі лише для власників iOS.

У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.

На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Раніше можна було виходити в прямий ефір лише з однією людиною.

Twitter у кінці грудня 2020 року для користувачів iOS здійснив бета-запуск своєї аудіоплатформи Spaces, яка є аналогом Clubhouse. 3 березня почалось тестуваня Spaces на Android

Важливі цифри

Станом на початок березня у соцмережі Clubhouse кількість користувачів з України досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд