Компанія Facebook планує запустити сервіс подкастів із 22 червня. Згодом планує додати функцію, яка дасть змогу користувачам створювати нарізки з улюблених подкастів, пише The Verge.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Ведучі зможуть звʼязати RSS-канал свого шоу з Facebook, який потім буде автоматично генерувати повідомлення в новинній стрічці для усіх випущених епізодів.
- Епізоди будуть відображатися на вкладці «подкасти». Цю вкладку компанія анонсувала в квітні.
- Автори подкастів на Facebook повинні будуть погодитися з умовами використання. Зокрема, надання права Facebook на створення похідних робіт, які можуть бути необхідні для поширення шоу.
- Крім того, автори подкастів можуть вирішити, чи дозволяти користувачам соцмережі створювати з шоу нарізки тривалістю до однієї хвилини.
Головна цитата
«Facebook стане місцем, де люди зможуть насолоджуватися, обговорювати та ділитися один з одним улюбленими подкастами», – йдеться в повідомленні компанії.
Контекст
Після того, як популярність набрав сервіс аудіочатів Clubhouse, Facebook у квітні анонсувала набір нових аудіопродуктів. Серед обіцяного – аудіокімнати Live Audio Rooms, які є аналогом Clubhouse. Учора Марк Цукерберг уже організував першу зустріч у Live Audio Rooms.
Також компанія оголосила про створення функції під назвою Soundbites, яка буде транслюватися в стрічці новин. Цей інструмент дасть змогу створювати короткі звукові записи, які користувачі зможуть публікувати у себе на стіні. Крім того, Facebook пообіцяв запустити можливість монетизації. Спочатку користувачі зможуть відправляти пожертвування, а потім соцмережа введе плату за доступ до кімнати через купівлю або підписку.
Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live. Він дає можливість творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.