Категорія
Новини
Дата

Facebook запускає сервіс для подкастів. У квітні компанія анонсувала набір нових аудіопродуктів після злету Clubhouse

1 хв читання

Компанія Facebook планує запустити сервіс подкастів із 22 червня. Згодом планує додати функцію, яка дасть змогу користувачам створювати нарізки з улюблених подкастів, пише The Verge.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Ведучі зможуть звʼязати RSS-канал свого шоу з Facebook, який потім буде автоматично генерувати повідомлення в новинній стрічці для усіх випущених епізодів.
  • Епізоди будуть відображатися на вкладці «подкасти». Цю вкладку компанія анонсувала в квітні.
  • Автори подкастів на Facebook повинні будуть погодитися з умовами використання. Зокрема, надання права Facebook на створення похідних робіт, які можуть бути необхідні для поширення шоу.
  • Крім того, автори подкастів можуть вирішити, чи дозволяти користувачам соцмережі створювати з шоу нарізки тривалістю до однієї хвилини.

Головна цитата

«Facebook стане місцем, де люди зможуть насолоджуватися, обговорювати та ділитися один з одним улюбленими подкастами», – йдеться в повідомленні компанії.

Контекст

Після того, як популярність набрав сервіс аудіочатів Clubhouse, Facebook у квітні анонсувала набір нових аудіопродуктів. Серед обіцяного – аудіокімнати Live Audio Rooms, які є аналогом Clubhouse. Учора Марк Цукерберг уже організував першу зустріч у Live Audio Rooms.

Також компанія оголосила про створення функції під назвою Soundbites, яка буде транслюватися в стрічці новин. Цей інструмент дасть змогу створювати короткі звукові записи, які користувачі зможуть публікувати у себе на стіні. Крім того, Facebook пообіцяв запустити можливість монетизації. Спочатку користувачі зможуть відправляти пожертвування, а потім соцмережа введе плату за доступ до кімнати через купівлю або підписку.

Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live. Він дає можливість творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд