«Forbes Україна» посів третє місце серед ЗМІ, яким найбільше довіряють бізнесмени. Про це свідчать результати опитування, проведеного українською PR-агенцією PointeR Agency серед власників бізнесу і топменеджерів компаній в Україні. При цьому довіра до Forbes за рік зросла найбільше в порівнянні з іншими медіа.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- За результатами опитування, після початку великої війни перше місце серед ЗМІ, яким найбільше довіряють бізнесмени, посіло видання NV (New Voice, раніше «Новое время») з результатом 52,9%, на другому місці опинилась ЛІГА (44,1%), третю позицію посіли Forbes та «Українська правда» (35,3%). Далі йде BBC Ukraine (29,4%), а п’яте місце розділили LB.ua та «Економічна правда» (20,6%).
- Тоді як у січні-лютому 2022 року результати опитування дещо відрізнялися: сайт NV був на першому місці з результатом 59,4%, на другому – ЛІГА з 56,3%, а третю позицію займала «Українська правда», якій до великої війни довіряло 50% опитаних. За нею – BBC Ukraine (34,4%), а далі – Forbes (28,1%).
- За рік з 50% до 79,4% зросла кількість топменеджерів, які приділяють увагу іноземним ЗМІ. Найпопулярнішими серед них є BBC, CNN, The Economist.
- Для більшості опитаних власників бізнесу і топменеджерів компаній в Україні після 24 лютого 2022 року джерелом новинної інформації є Telegram, тоді як до повномасштабної війни на першому місці серед каналів отримання новин для них був Facebook.
- За даними агенції, на сьогодні власники та топменеджери віддають перевагу тим каналам комунікації, завдяки яким інформацію можна отримати максимально оперативно: Telegram, Facebook і Twitter.
- При цьому якщо в січні-лютому 2022 року новини у Telegram-каналах читало 59,45% опитаних, то в листопаді-грудні 2022 їх кількість зросла до 79,4%. Дещо зменшився відсоток у Facebook, з якого раніше отримували інформацію 78,1% бізнесменів, а тепер 73,5%. Також суттєво збільшилася кількість споживачів новин із Twitter: з 3,1% до 35,3%.
- При цьому простежується тенденція зменшення споживання інформації безпосередньо з новинних сайтів – 55,9% проти 75%. А телебачення та радіо отримало всього по 5,9% голосів проти 9,4% та 6,3% відповідно на початку року.
- Також з початком великої війни більше бізнесменів підписалось на профільні спільноти у соцмережах. Якщо у січні 2022 року їх кількість сягала 40,6%, то у грудні – вже 73,5%.
Ключова цитата
«У цілому зараз переважають джерела оперативного отримання інформації. Бізнесмени почали відстежувати новини здебільшого у Telegram-каналах, а також стали частіше читати Twitter. Ще з цікавого можна відмітити, що українська ділова спільнота стала частіше користуватися соцмережею LinkedIn», – зазначила керуючий партнер PointeR Agency Олеся Стойко.
Контекст
Цього року ринкова вартість найбільших світових медіакомпаній була знецінена на понад $500 млрд, оскільки інвестори незадоволені революцією потокового мовлення, що викликало історичне падіння цін на акції мовних і розважальних груп.
Як зазначає Financial Times, посилення конкуренції та зростання витрат у поєднанні із затягуванням поясів споживачів та уповільненням зростання реклами призвели до спаду в масштабах усієї галузі. Засоби масової інформації, які для інвесторів охоплюють широкий спектр діяльності від кіновиробництва до реклами та кабельного телебачення, опинилися серед найбільш постраждалих секторів для світових акцій із часів фінансової кризи.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.