Категорія
Новини
Дата

Голова «Укрзалізниці» Камишін подав у відставку

2 хв читання

Голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін подав у відставку, про це він повідомив у соцмережах. За його словами, за спільним рішенням з віце-прем’єром Олександром Кубраковим він очолить офіс з євроінтеграції «Укрзалізниці» в Європі.

Ключові факти

  • «369-й день війни. Залізниця продовжує працювати за графіком. А я подаю у відставку. За спільним рішенням з Віце-Прем’єром Кубраковим очолю офіс з євроінтеграції Укрзалізниці в Європі», – написав Камишін.
  • Він зазначив, що залишає посаду «зі спокійним серцем», адже «компанія працює чітко і злагоджено, залишається залізна команда».
  • «Вдячний президенту Зеленському і віце-прем’єру Кубракову за високу оцінку моєї роботи на позиції», – додав він.

Контекст

З 11 серпня 2021 року Камишін очолив «Укрзалізницю». У широких колах про Камишіна тоді мало хто знав, але за 15 років роботи він встиг попрацювати менеджером у Dragon Capital і СКМ, заснував компанії Latifundist Media, Grano Group, AgTech Farm та Fortior Capital. 

Із 2012 по 2019 роки, припав його найдовший період в якості найманого працівника – у холдингу СКМ Ріната Ахметова. Саме під час роботи в СКМ Камишін зацікавився транспортною сферою – він відповідав за цей напрямок у компанії, бувши членом наглядових рад «Лемтрансу» і «Портінвесту», за словами Миколи Нестеренка, колишнього директора з розвитку нових напрямків бізнесу СКМ. Саме Нестеренко переманив Камишіна з Dragon Capital у СКМ.

У Dragon Capital Камишін перейшов із KPMG, своєї першої роботи, коли йому було 24. Чотири роки він пропрацював там над розвитком фонду прямих інвестицій і на посаді голови Карлівського машинобудівного заводу. Камишин пішов зі СКМ у 2019 році, щоб разом із Нестеренком заснувати інвесткомпанію Fortior Capital, що спеціалізується на інвестиціях в інфраструктуру і агросектор. 

Тодішній міністр інфраструктури Олександр Кубраков, у якого Камишін був радником два місяці перед призначенням в УЗ, ставив йому такі завдання на посаді: налагодити покупку дешевої електрики безпосередньо у «Енергоатома», залучити іноземних інвесторів і закупити нові поїзди та локомотиви.

Нещодавно Камишін підтвердив агентству «Інтерфакс-Україна», що «Укрзалізниця» до кінця 2023 року може створити компанію-вантажоперевізника, яка працюватиме у сфері вантажоперевезень у Європі. За його словами, для компанії потрібно закупити рухомий склад, отримати ліцензію, провести реєстрацію та набрати команду. «Ми маємо розвивати європейського перевізника і в пасажирських перевезеннях, і у вантажних. Ми показали, що можемо бути ефективними. І ті наші громадяни, які скористалися послугами європейських залізниць, точно оцінили різницю і у графіку, і у сервісі, і у багатьох інших речах», – казав Камишін.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд