Голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишін подав у відставку, про це він повідомив у соцмережах. За його словами, за спільним рішенням з віце-прем’єром Олександром Кубраковим він очолить офіс з євроінтеграції «Укрзалізниці» в Європі.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- «369-й день війни. Залізниця продовжує працювати за графіком. А я подаю у відставку. За спільним рішенням з Віце-Прем’єром Кубраковим очолю офіс з євроінтеграції Укрзалізниці в Європі», – написав Камишін.
- Він зазначив, що залишає посаду «зі спокійним серцем», адже «компанія працює чітко і злагоджено, залишається залізна команда».
- «Вдячний президенту Зеленському і віце-прем’єру Кубракову за високу оцінку моєї роботи на позиції», – додав він.
Контекст
З 11 серпня 2021 року Камишін очолив «Укрзалізницю». У широких колах про Камишіна тоді мало хто знав, але за 15 років роботи він встиг попрацювати менеджером у Dragon Capital і СКМ, заснував компанії Latifundist Media, Grano Group, AgTech Farm та Fortior Capital.
Із 2012 по 2019 роки, припав його найдовший період в якості найманого працівника – у холдингу СКМ Ріната Ахметова. Саме під час роботи в СКМ Камишін зацікавився транспортною сферою – він відповідав за цей напрямок у компанії, бувши членом наглядових рад «Лемтрансу» і «Портінвесту», за словами Миколи Нестеренка, колишнього директора з розвитку нових напрямків бізнесу СКМ. Саме Нестеренко переманив Камишіна з Dragon Capital у СКМ.
У Dragon Capital Камишін перейшов із KPMG, своєї першої роботи, коли йому було 24. Чотири роки він пропрацював там над розвитком фонду прямих інвестицій і на посаді голови Карлівського машинобудівного заводу. Камишин пішов зі СКМ у 2019 році, щоб разом із Нестеренком заснувати інвесткомпанію Fortior Capital, що спеціалізується на інвестиціях в інфраструктуру і агросектор.
Тодішній міністр інфраструктури Олександр Кубраков, у якого Камишін був радником два місяці перед призначенням в УЗ, ставив йому такі завдання на посаді: налагодити покупку дешевої електрики безпосередньо у «Енергоатома», залучити іноземних інвесторів і закупити нові поїзди та локомотиви.
Нещодавно Камишін підтвердив агентству «Інтерфакс-Україна», що «Укрзалізниця» до кінця 2023 року може створити компанію-вантажоперевізника, яка працюватиме у сфері вантажоперевезень у Європі. За його словами, для компанії потрібно закупити рухомий склад, отримати ліцензію, провести реєстрацію та набрати команду. «Ми маємо розвивати європейського перевізника і в пасажирських перевезеннях, і у вантажних. Ми показали, що можемо бути ефективними. І ті наші громадяни, які скористалися послугами європейських залізниць, точно оцінили різницю і у графіку, і у сервісі, і у багатьох інших речах», – казав Камишін.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.