Смартфон Huawei із 10-дюймовим складаним екраном зібрав 5 млн попередніх замовлень, пише Financial Times. Mate XT вартістю $2800 був випущений за кілька годин після презентації iPhone 16.
Китайський технологічний гігант конкурує з Apple на внутрішньому ринку, випускаючи все більш сучасні пристрої.
Ключові факти
- Телефон Huawei став першим комерційно доступним смартфоном з дисплеєм, який розкладається на три сегменти.
- Виконавчий директор Huawei Річард Юй сказав, що компанія боролася протягом пʼяти років за запуск у виробництво цієї моделі. «Ми подолали технологічні обмеження екрану та шарніру, вирішили проблеми з його надійністю та перетворили наукову фантастику на реальність», — сказав він.
- Телефони від Huawei і її конкурента Apple повинні зʼявитися на полицях магазинів 20 вересня, але в той час як базова версія iPhone 16 коштуватиме 5999 юанів ($843 долари), Mate XT коштуватиме майже на $2000 дорожче за базову конфігурацію – 19 999 юанів.
- При вазі в 298 грамів Mate XT більш ніж на третину важчий за iPhone 15 Pro Max.
- Тим не менш, на сайті Huawei 11 вересня було зафіксовано 5 млн бронювань для моделей, включаючи найдорожчу версію телефону за 23 999 юанів. Це склало б понад $13 млрд продажів, якби не той факт, що клієнти можуть скасувати замовлення, а аналітики сумніваються у здатності Huawei виготовляти так багато телефонів.
Контекст
Компанія Huawei відновлюється після санкцій США, запроваджених у 2019 році, які відрізали її від передових імпортних напівпровідників. Група була змушена тимчасово призупинити виробництво своїх телефонів 5G та відокремити свій бренд смартфонів Honor.
Минулого року Huawei здивувала галузь, випустивши флагманський смартфон Mate 60 із сучасним чипом власної розробки Kirin 9000S. Це стало проривом, який допоміг компанії зменшити залежність від іноземних технологій.
У першому кварталі Huawei вперше потіснила Samsung із позиції найбільшого постачальника у світі, очоливши гонку зі своїм телефоном Mate X5.
За словами експертів, Huawei скористалася так званим «національним трендом», в рамках якого компанії впроваджують націоналістичний брендинг для прославлення китайської культури.
Напередодні Apple зробила ставку на можливості штучного інтелекту нового iPhone, але її служба Apple Intelligence недоступна на материковій частині Китаю, що знижує її привабливість для споживачів. Доходи від iPhone впали на 10% у річному вирахуванні за перші три місяці 2024 року, і в цьому в основному винен конкурентний тиск у Китаї.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.