Продажі компанії Apple у Китаї впали на 6,5%, до $14,7 млрд, не виправдавши прогноз Уолл-стріт у $15,3 млрд, пише Bloomberg. Результати відродили побоювання, що Apple втрачає позиції на одному зі своїх найважливіших закордонних ринків.
Компанія стикається з жорсткішою конкуренцією в регіоні, і китайський уряд обмежив використання іноземних технологій на деяких робочих місцях.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Водночас Apple прогнозує, що нові функції штучного інтелекту стимулюватимуть оновлення iPhone у найближчі місяці, що допоможе компанії подолати спад продажів, який особливо сильно вдарив по її бізнесу в Китаї. Генеральний директор Тім Кук, заявив, що майбутні функції Apple Intelligence дадуть покупцям привід купувати нові телефони.
- Apple повернулася до зростання виручки зі збільшенням на 5%, до $85,8 млрд. Це перевершило оцінку аналітиків у $84,5 млрд. У цілому оптимістичні результати третього кварталу були затьмарені млявими продажами в Китаї.
- Apple пояснила більшу частину спаду впливом сильного долара, заявивши, що базовий бізнес у Китаї насправді здоровіший, ніж раніше. Три місяці тому керівники говорили, що уповільнення повʼязане не стільки з iPhone, скільки зі слабким продажем інших продуктів.
- «Ми розуміємо, що це дуже конкурентний ринок смартфонів, але вважаємо, що в контексті більш широкої економіки ми процвітаємо», – сказав фінансовий директор Лука Маестрі.
- Apple заявила, що загальний обсяг продажів у цьому кварталі зросте приблизно на 5%. Уолл-стріт прогнозує зростання на 4%. Послуги стануть ключовим моментом цього періоду, показавши двозначне зростання, заявили керівники. Бізнес послуг, що включає App Store, Apple Music та стрімінгову платформу TV+, продовжує залишатися драйвером зростання. Минулого кварталу він приніс $24,2 млрд продажів, збільшившись на 14%.
- Продажі флагманського продукту Apple, iPhone, становили $39,3 млрд. Хоча ця цифра трохи знизилася порівняно з минулим роком, вона перевершила очікування Уолл-стріт.
- Бізнес iPad від Apple виграв від довгоочікуваного випуску нових моделей. Виторг збільшився на 24%, до $7,16 млрд.
- Компанія також представила Apple Intelligence минулого кварталу, продемонструвавши нові інструменти ІІ на своїй конференції розробників у червні. Але очікується, що технологію, призначену для iPhone, iPad і Mac, буде випущено для клієнтів не раніше жовтня.
Контекст
Apple більше не входить до пʼятірки найбільших постачальників смартфонів у Китаї через посилення конкуренції з боку місцевих брендів, свідчать дані аналітичної компанії Canalys. У другому кварталі 2024 року частка iPhone у Китаї скоротилася з 16% до 14%. Загалом Apple відвантажила 9,7 млн смартфонів і посіла шосте місце за цим показником. У другому кварталі минулого року компанія була на третьому місці.
До пʼятірки найбільших виробників за поставками смартфонів у Китаї входять Vivo (13,1 млн), Oppo (11,3 млн), Honor (10,7 млн), Huawei (10,6 млн) і Xiaomi (10 млн).


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.