Категорія
Новини
Дата

Втрачає позиції на ринку. Продажі Apple у Китаї впали на 6,5%, до $14,7 млрд

2 хв читання

Продажі компанії Apple у Китаї впали на 6,5%, до $14,7 млрд, не виправдавши прогноз Уолл-стріт у $15,3 млрд, пише Bloomberg. Результати відродили побоювання, що Apple втрачає позиції на одному зі своїх найважливіших закордонних ринків. 

Компанія стикається з жорсткішою конкуренцією в регіоні, і китайський уряд обмежив використання іноземних технологій на деяких робочих місцях. 

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

Ключові факти

  • Водночас Apple прогнозує, що нові функції штучного інтелекту стимулюватимуть оновлення iPhone у найближчі місяці, що допоможе компанії подолати спад продажів, який особливо сильно вдарив по її бізнесу в Китаї. Генеральний директор Тім Кук, заявив, що майбутні функції Apple Intelligence дадуть покупцям привід купувати нові телефони.
  • Apple повернулася до зростання виручки зі збільшенням на 5%, до $85,8 млрд. Це перевершило оцінку аналітиків у $84,5 млрд. У цілому оптимістичні результати третього кварталу були затьмарені млявими продажами в Китаї.
  • Apple пояснила більшу частину спаду впливом сильного долара, заявивши, що базовий бізнес у Китаї насправді здоровіший, ніж раніше. Три місяці тому керівники говорили, що уповільнення повʼязане не стільки з iPhone, скільки зі слабким продажем інших продуктів.
  • «Ми розуміємо, що це дуже конкурентний ринок смартфонів, але вважаємо, що в контексті більш широкої економіки ми процвітаємо», – сказав фінансовий директор Лука Маестрі.
  • Apple заявила, що загальний обсяг продажів у цьому кварталі зросте приблизно на 5%. Уолл-стріт прогнозує зростання на 4%. Послуги стануть ключовим моментом цього періоду, показавши двозначне зростання, заявили керівники. Бізнес послуг, що включає App Store, Apple Music та стрімінгову платформу TV+, продовжує залишатися драйвером зростання. Минулого кварталу він приніс $24,2 млрд продажів, збільшившись на 14%.
  • Продажі флагманського продукту Apple, iPhone, становили $39,3 млрд. Хоча ця цифра трохи знизилася порівняно з минулим роком, вона перевершила очікування Уолл-стріт. 
  • Бізнес iPad від Apple виграв від довгоочікуваного випуску нових моделей. Виторг збільшився на 24%, до $7,16 млрд. 
  • Компанія також представила Apple Intelligence минулого кварталу, продемонструвавши нові інструменти ІІ на своїй конференції розробників у червні. Але очікується, що технологію, призначену для iPhone, iPad і Mac, буде випущено для клієнтів не раніше жовтня. 

Контекст

Apple більше не входить до пʼятірки найбільших постачальників смартфонів у Китаї через посилення конкуренції з боку місцевих брендів, свідчать дані аналітичної компанії Canalys. У другому кварталі 2024 року частка iPhone у Китаї скоротилася з 16% до 14%. Загалом Apple відвантажила 9,7 млн смартфонів і посіла шосте місце за цим показником. У другому кварталі минулого року компанія була на третьому місці. 

До пʼятірки найбільших виробників за поставками смартфонів у Китаї входять Vivo (13,1 млн), Oppo (11,3 млн), Honor (10,7 млн), Huawei (10,6 млн) і Xiaomi (10 млн).

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд