Ілон Маск нецензурно облаяв компанії, що відмовилися від реклами в Х на тлі антисемітського скандалу /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Ілон Маск нецензурно облаяв компанії, що відмовилися від реклами в Х на тлі антисемітського скандалу

1 хв читання

Getty Images

Мільярдер Ілон Маск нецензурно висловився в бік рекламодавців, які відмовилися від реклами в соцмережі Х, якою володіє бізнесмен, пише The New York Times. Раніше мільярдер опублікував слова підтримки під антисемітським постом.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Під час інтервʼю на конференції видання Маск вибачився за цей пост, але заявив, що рекламодавці намагалися його «шантажувати». 
  • Його послання компаніям було простим: «Не рекламуйте», він кілька разів послав до біса рекламодавців, використовуючи ненормативну лексику.
  • Близько 200 великих рекламодавців, у тому числі Disney, Apple та IBM, припинили витрачати гроші на X після того, як Маск погодився з постом, в якому єврейські громади звинувачувалися у розпалюванні «ненависті до білих». 
  • Маск сказав, що, озираючись назад, він не повинен був відповідати на цей конкретний пост і «мав написати докладніше, що мав на увазі».
  • Він заявив, що таким чином «вручив заряджену рушницю тим, хто його ненавидить, і тим, хто є антисемітом, і йому дуже шкода».
  • Згідно з внутрішніми документами, з якими ознайомилася The New York Times, якщо бойкот рекламодавців продовжиться, він може коштувати компанії цього кварталу до $75 млн.
  • Хоча Маск визнав, що тривалий бойкот може призвести до банкрутуства X, він припустив, що громадськість звинувачуватиме в його краху саме рекламодавців, а не його. «Це те, що знатимуть усі на Землі. Нас не буде, і це станеться через бойкот рекламодавців», – сказав він.

Контекст

Раніше у звітах некомерційної організації Media Matters for America було виявлено рекламу провідних брендів у Х поруч із постами, що вихваляють Гітлера і нацизм. Дослідження спонукало такі бренди, як IBM, Apple, Walt Disney, Comcast та Warner Bros, призупинити свою рекламу на платформі, побоюючись, що їхня реклама зʼявиться разом з іншими сумнівними матеріалами.

Ще один скандал спалахнув після того, як Маск 15 листопада підтримав твіт іншого користувача, який звинуватив єврейські спільноти в масовому поширенні «ненависті до білих людей». Маск на це відповів: «Ви сказали справжню правду».

Маск вирішив подати позов проти Media Matters за те, що, за його словами, було «шахрайською атакою» на X. Президент Media Matters Анджело Карузоне назвав позов «несерйозним» і сказав, що він «призначений для того, щоб залякати критиків X і змусити їх мовчати»

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд