За рік компанія Twitter, тепер відома як X, втратила 55% своєї вартості. Ілон Маск, який купив соціальну мережу за $44 млрд, переглянув вартість X, знизивши її до $19 млрд. Про це пише The Verge, посилаючись на внутрішні документи компанії.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Співробітники X отримали акції з урахуванням саме цієї оцінки, або $45 за акцію, свідчать документи. Це стало першим офіційним підтвердженням вартості компанії з часу її придбання американським мільярдером.
- У документах зазначається, що справедливу ринкову вартість акцій визначено радою директорів X.
- Після купівлі Twitter Маск планував запровадити систему винагороди співробітників, аналогічну тій, що використовується у SpaceX. Там, наприклад, співробітники можуть продавати частину своїх акцій стороннім інвесторам.
- Тип акціонерної винагороди, яку пропонує співробітникам X, називається обмеженими акціонерними одиницями, або RSU (Restricted Stock Units). Ці RSU «заробляються» протягом чотирьох років і стають оподатковуваним доходом тільки після певної «ліквідаційної події», як-от вихід на біржу (IPO) або продаж компанії, йдеться у внутрішніх документах.
- Донедавна співробітники X були у невіданні щодо реальної вартості компанії. Однак навіть ця оцінка Маска викликає сумніви. Один із великих інвесторів, Fidelity, вважає, що вартість X впала на 65% порівняно з моментом її придбання.
Контекст
У березні Маск заявив, що вартість компанії становить $20 млрд, що більш ніж на 50% менше, ніж $44 млрд, які він за неї заплатив. Fidelity, який володіє акціями Twitter, оцінював компанію у $15 млрд.
Більшість користувачів Twitter у США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.
Минулого тижня під час інтервʼю на конференції Vox Mediaʼs Code головна виконавча директорка X Corp. та Twitter Лінда Яккаріно сказала, що 1500 брендів повернулися на платформу за попередні 12 тижнів і що 90% зі 100 найбільших рекламодавців повернулися на X. Вона додала, що X може принести прибуток уже найближчим часом.
У липні Маск перейменував Twitter на X у рамках свого плану перетворення компанії на «додаток для всього». Це передбачає створення функцій однорангових платежів і збільшення кількості відеоконтенту на платформі.
За даними аналітичної компанії Guideline, щомісячний дохід від реклами в США на платформі X знижується як мінімум на 55% у річному обчисленні щомісяця з того часу, як Маск купив компанію у жовтні 2022 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.