Категорія
Новини
Дата

Ілон Маск оцінив X (Twitter) у $19 млрд. Рік тому мільярдер придбав компанію за $44 млрд

2 хв читання

За рік компанія Twitter, тепер відома як X, втратила 55% своєї вартості. Ілон Маск, який купив соціальну мережу за $44 млрд, переглянув вартість X, знизивши її до $19 млрд. Про це пише The Verge, посилаючись на внутрішні документи компанії.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Співробітники X отримали акції з урахуванням саме цієї оцінки, або $45 за акцію, свідчать документи. Це стало першим офіційним підтвердженням вартості компанії з часу її придбання американським мільярдером.
  • У документах зазначається, що справедливу ринкову вартість акцій визначено радою директорів X.
  • Після купівлі Twitter Маск планував запровадити систему винагороди співробітників, аналогічну тій, що використовується у SpaceX. Там, наприклад, співробітники можуть продавати частину своїх акцій стороннім інвесторам.
  • Тип акціонерної винагороди, яку пропонує співробітникам X, називається обмеженими акціонерними одиницями, або RSU (Restricted Stock Units). Ці RSU «заробляються» протягом чотирьох років і стають оподатковуваним доходом тільки після певної «ліквідаційної події», як-от вихід на біржу (IPO) або продаж компанії, йдеться у внутрішніх документах.
  • Донедавна співробітники X були у невіданні щодо реальної вартості компанії. Однак навіть ця оцінка Маска викликає сумніви. Один із великих інвесторів, Fidelity, вважає, що вартість X впала на 65% порівняно з моментом її придбання.

Контекст

У березні Маск заявив, що вартість компанії становить $20 млрд, що більш ніж на 50% менше, ніж $44 млрд, які він за неї заплатив. Fidelity, який володіє акціями Twitter, оцінював компанію у $15 млрд.

Більшість користувачів Twitter у США проводять менше часу на платформі за останній рік, а найактивніші користувачі соцмережі пишуть твіти рідше, ніж раніше, про це свідчать дані Pew Research.

Минулого тижня під час інтервʼю на конференції Vox Mediaʼs Code головна виконавча директорка X Corp. та Twitter Лінда Яккаріно сказала, що 1500 брендів повернулися на платформу за попередні 12 тижнів і що 90% зі 100 найбільших рекламодавців повернулися на X. Вона додала, що X може принести прибуток уже найближчим часом.

У липні Маск перейменував Twitter на X у рамках свого плану перетворення компанії на «додаток для всього». Це передбачає створення функцій однорангових платежів і збільшення кількості відеоконтенту на платформі.

За даними аналітичної компанії Guideline, щомісячний дохід від реклами в США на платформі X знижується як мінімум на 55% у річному обчисленні щомісяця з того часу, як Маск купив компанію у жовтні 2022 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд