Сингапур майже потроїв імпорт російських нафтопродуктів у першому кварталі 2023 року після того, як Європейський Союз заборонив імпорт із Росії, про це із посиланням на урядові дані пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Азіатський нафтовий хаб імпортував 741 000 т російських нафтопродуктів за цей період, що становить близько 23% загального обсягу імпорту нафтопродуктів Сингапуром, показали розрахунки Reuters, засновані на даних Enterprise Singapore. Дані показали збільшення з 261 000 т, імпортованих у четвертому кварталі минулого року.
- ЄС заборонив імпорт російських нафтопродуктів з 5 лютого, а «Велика сімка», ЄС та Австралія запровадили цінову межу у $45 на торгівлю російськими нафтопродуктами з використанням західних суден і страховки.
- Обмеження, що змінили глобальні потоки торгівлі, спрямовані на обмеження доходів Москви, дозволяючи при цьому російським постачанням залишатися на ринку та утримувати світові ціни на низькому рівні.
- Загальний експорт нафтопродуктів із Сингапуру, які можуть використовуватися при змішуванні бензину, а також є ключовими інгредієнтами таких продуктів, як пластмаси та фарби, зріс до 946 000 т у першому кварталі цього року, що на 26% більше, ніж у четвертому кварталі 2022 року.
- Дані показали, що основними покупцями із Сингапуру є Південна Корея, Китай, Тайвань та Японія.
- Росії, з іншого боку, вдалося знайти альтернативних покупців палива: постачання до Бразилії, Тунісу та Близького Сходу зросли до рекордного рівня в 2022 році, і трейдери та аналітики очікують, що це зрушення продовжиться.
Контекст
Продаж нафтопродуктів має вирішальне значення для фінансування бюджету РФ та, зрештою, її війни в Україні. Захід сподівається поступово зменшити це джерело грошей для Кремля. Дизельне пальне має вирішальне значення для економіки Європи, ним заправляють не лише вантажівки, що доставляють товари, а й понад 40% автомобілів у Європейському Союзі.
Минулого року Росія постачала близько половини дизельного пального, яке імпортується до Європи – майже 700 000 барелів на день. Ці обсяги може бути важко швидко заповнити, і останні тижні європейські нафтопереробники готувалися й нарощували свої резерви.
2 лютого видання The New York Times писало, що заборона на російський експорт продуктів нафтопереробки, яка почала діяти 5 лютого, не призведе до дефіциту дизпального у Європі, водночас Росія, ймовірно, втратить більше половини ринків збуту своєї нафти та нафтопродуктів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.