Категорія
Новини
Дата

Імпорт російських нафтопродуктів до Сингапуру зріс майже утричі після заборони ЄС 

1 хв читання

Сингапур майже потроїв імпорт російських нафтопродуктів у першому кварталі 2023 року після того, як Європейський Союз заборонив імпорт із Росії, про це із посиланням на урядові дані пише Reuters.

Ключові факти

  • Азіатський нафтовий хаб імпортував 741 000 т російських нафтопродуктів за цей період, що становить близько 23% загального обсягу імпорту нафтопродуктів Сингапуром, показали розрахунки Reuters, засновані на даних Enterprise Singapore. Дані показали збільшення з 261 000 т, імпортованих у четвертому кварталі минулого року.
Імпорт російських нафтопродуктів до Сингапуру зріс майже утричі після заборони ЄС  /Фото 1

Інфографіка: Reuters

  • ЄС заборонив імпорт російських нафтопродуктів з 5 лютого, а «Велика сімка», ЄС та Австралія запровадили цінову межу у $45 на торгівлю російськими нафтопродуктами з використанням західних суден і страховки.
  • Обмеження, що змінили глобальні потоки торгівлі, спрямовані на обмеження доходів Москви, дозволяючи при цьому російським постачанням залишатися на ринку та утримувати світові ціни на низькому рівні.
  • Загальний експорт нафтопродуктів із Сингапуру, які можуть використовуватися при змішуванні бензину, а також є ключовими інгредієнтами таких продуктів, як пластмаси та фарби, зріс до 946 000 т у першому кварталі цього року, що на 26% більше, ніж у четвертому кварталі 2022 року.
  • Дані показали, що основними покупцями із Сингапуру є Південна Корея, Китай, Тайвань та Японія.
  • Росії, з іншого боку, вдалося знайти альтернативних покупців палива: постачання до Бразилії, Тунісу та Близького Сходу зросли до рекордного рівня в 2022 році, і трейдери та аналітики очікують, що це зрушення продовжиться.

Контекст

Продаж нафтопродуктів має вирішальне значення для фінансування бюджету РФ та, зрештою, її війни в Україні. Захід сподівається поступово зменшити це джерело грошей для Кремля. Дизельне пальне має вирішальне значення для економіки Європи, ним заправляють не лише вантажівки, що доставляють товари, а й понад 40% автомобілів у Європейському Союзі. 

Минулого року Росія постачала близько половини дизельного пального, яке імпортується до Європи – майже 700 000 барелів на день. Ці обсяги може бути важко швидко заповнити, і останні тижні європейські нафтопереробники готувалися й нарощували свої резерви.

2 лютого видання The New York Times писало, що заборона на російський експорт продуктів нафтопереробки, яка почала діяти 5 лютого, не призведе до дефіциту дизпального у Європі, водночас Росія, ймовірно, втратить більше половини ринків збуту своєї нафти та нафтопродуктів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд