Іспанія першою із країн ЄС обмежить рекламу криптовалют у соцмережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобовʼяже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи, пише Financial Times. Штраф за порушення – до €300 000.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Нові правила почнуть діяти у лютому 2022 року. Вони поширюються на блогерів із понад 100 000 підписників, криптовалютні компанії та PR-агентства.
- Крім позначки «реклама» у тексті має бути попередження, що криптоінвестиції не регулюються законом і можуть призвести до втрати грошей.
- Блогери повинні будуть попереджати комісію про рекламу не пізніше ніж за 10 днів до публікації посту.
Контекст
У листопаді 2021 року футболіст Андрес Іньєста опублікував у Twitter пост із рекламою криптобіржі Binance. Після цього регулятор заявив, що Іньєста мав би розповісти про ризики таких інвестицій.
Влітку 2021 року у Франції оштрафували блогера на €20 000 за рекламу сайту з торгівлі біткоінами, що «вводить в оману».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.