Категорія
Новини
Дата

Іспанія обмежить рекламу криптовалюти у соцмережах. Блогерів змусять попереджати підписників про ризики

1 хв читання

Іспанія першою із країн ЄС обмежить рекламу криптовалют у соцмережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобовʼяже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи, пише Financial Times. Штраф за порушення – до €300 000.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Нові правила почнуть діяти у лютому 2022 року. Вони поширюються на блогерів із понад 100 000 підписників, криптовалютні компанії та PR-агентства.
  • Крім позначки «реклама» у тексті має бути попередження, що криптоінвестиції не регулюються законом і можуть призвести до втрати грошей.
  • Блогери повинні будуть попереджати комісію про рекламу не пізніше ніж за 10 днів до публікації посту.

Контекст

У листопаді 2021 року футболіст Андрес Іньєста опублікував у Twitter пост із рекламою криптобіржі Binance. Після цього регулятор заявив, що Іньєста мав би розповісти про ризики таких інвестицій.

Влітку 2021 року у Франції оштрафували блогера на €20 000 за рекламу сайту з торгівлі біткоінами, що «вводить в оману».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд