Іспанія першою із країн ЄС обмежить рекламу криптовалют у соцмережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобовʼяже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи, пише Financial Times. Штраф за порушення – до €300 000.
Ключові факти
- Нові правила почнуть діяти у лютому 2022 року. Вони поширюються на блогерів із понад 100 000 підписників, криптовалютні компанії та PR-агентства.
- Крім позначки «реклама» у тексті має бути попередження, що криптоінвестиції не регулюються законом і можуть призвести до втрати грошей.
- Блогери повинні будуть попереджати комісію про рекламу не пізніше ніж за 10 днів до публікації посту.
Контекст
У листопаді 2021 року футболіст Андрес Іньєста опублікував у Twitter пост із рекламою криптобіржі Binance. Після цього регулятор заявив, що Іньєста мав би розповісти про ризики таких інвестицій.
Влітку 2021 року у Франції оштрафували блогера на €20 000 за рекламу сайту з торгівлі біткоінами, що «вводить в оману».
![Знайомтесь – Коді Вілсон, найнебезпечніший у світі криптоанархіст. Він виробляє зброю на 3D-принтерах і це загрожує планам президента Байдена /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/a/85/ae626402-09e58209127f6c9b5920c9021903a85a.jpg?v=0179_5)
![Bloomberg оцінив статки засновника криптобіржі Binance у $96 млрд проти $1,9 млрд у Forbes. Як рахують гроші одного з найбагатших людей Сінгапуру /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/6/34/e8c496bb-78887753c24d15c19e1d7121b9a27346.jpg?v=3635_1)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.