Кабінет міністрів підвищив на 80% вартість акцизних марок для алкогольних і тютюнових виробів, яка не змінювалася з 2014 року. Про ухвалення відповідної постанови 7 квітня повідомила пресслужба Міністерства фінансів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Уряд затвердив зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах.
- Для алкогольних напоїв ціна зросла до 35 копійок (+16 копійок до чинного розміру плати); для тютюнових виробів (зокрема, тютюнових виробів електричного нагрівання та рідин для електронних сигарет) – з 9 копійок до 16 копійок.
Контекст
У Мінфіні назвали причину підвищення ціни акцизних марок: зокрема, це збільшення вартості захищеного паперу у 2,1 раза, зростання вартості виготовлення марок на 56% і збільшення цін на енергоносії.
У січні цього року Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкти №8286 та №8287 про запровадження е-системи контролю за обігом тютюнових та алкогольних виробів, так званої електронної акцизної марки. Ініціатива спрямована на протидію незаконному виробництву й обігу тютюнових та алкогольних виробів, а також на посилення контролю сплати податків із таких підакцизних товарів, пояснювали автори законопроєктів.
У 2021 році Рахункова палата заявляла, що держава недоотримує 9 млрд грн податків на рік внаслідок обігу нелегальної лікеро-горілчаної продукції.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.