Ринкова вартість Alphabet Inc. у середу, 8 лютого, знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкуруючій Microsoft Corp., пише Reuters.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Акції Alphabet впали на 9% під час звичайних торгів. Акції втратили 40% своєї вартості минулого року, але зросли на 15% з початку цього року, за винятком втрат 8 лютого.
- Google наздоганяє OpenAI – стартап, який Microsoft підтримує приблизно на $10 млрд, представив у листопаді програмне забезпечення, що вразило споживачів.
- Презентація Google не містила подробиць про те, як і коли компанія інтегрує Bard у свою основну функцію пошуку. Днем раніше Microsoft провела захід, рекламуючи, що вже випустила для публіки версію пошуку Bing з інтегрованими функціями ChatGPT.
- Помилка Bard була виявлена безпосередньо перед презентацією Google. Останні кілька тижнів Google щосили намагався надолужити втрачене в пошуку, і це призвело до того, що оголошення було поспішним, а під час демонстрації чат-ботом була опублікована неправильна відповідь.
- «Це підкреслює важливість ретельного процесу тестування, який ми розпочинаємо цього тижня за допомогою нашої програми довірених тестувальників», – сказав представник Google.
Контекст
Нове програмне забезпечення ChatGPT розбурхало технологічні фірми. Агентство Reuters виявило, що ШІ став навʼязливою ідеєю для технічних керівників, які згадували про це у шість разів частіше у нещодавніх звітах про доходи, ніж у попередні квартали.
Привабливість пошуку на основі ШІ полягає в тому, що він може видавати результати простою мовою, а не у вигляді списку посилань, що може зробити перегляд швидшим та ефективнішим. Залишається незрозумілим, як це може вплинути на таргетовану рекламу – основу таких пошукових систем, як Google.
Материнська компанія Google – Alphabet – найбільший інвестор в R&D штучного інтелекту. За 2016–2022 роки Google вклав близько $120 млрд у дослідження штучного інтелекту і хмарні обчислення, згідно зі звітом Bank of America. Гендиректор Google Сундар Пічаї у 2021 році називав ключовими напрямами розвитку хмарні сховища, відеосервіс YouTube і магазин додатків.
Тільки на поглинання AI-стартапів витратила майже $4 млрд (станом на 2020 рік). У портфоліо щонайменше 30 стартапів зі штучного інтелекту. Це дозволило зібрати сильних AI-науковців. Вони утворили два підрозділи – Google AI та DeepMind. Серед численних розробок вони займалися створенням мовної моделі LaMDA (Language Model for Dialogue Applications). Це система для створення чат-ботів зі штучним інтелектом.
Першу версію LaMDA представили у травні 2021-го. Новий чат-бот Bard від Google працює на основі полегшеної версії LaMDA.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.