Категорія
Новини
Дата

Google втратив $100 млрд після помилки чат-бота Bard

Ринкова вартість Alphabet Inc. у середу, 8 лютого, знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкуруючій Microsoft Corp., пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Акції Alphabet впали на 9% під час звичайних торгів. Акції втратили 40% своєї вартості минулого року, але зросли на 15% з початку цього року, за винятком втрат 8 лютого.
  • Google наздоганяє OpenAI – стартап, який Microsoft підтримує приблизно на $10 млрд, представив у листопаді програмне забезпечення, що вразило споживачів.
  • Презентація Google не містила подробиць про те, як і коли компанія інтегрує Bard у свою основну функцію пошуку. Днем раніше Microsoft провела захід, рекламуючи, що вже випустила для публіки версію пошуку Bing з інтегрованими функціями ChatGPT.
  • Помилка Bard була виявлена безпосередньо перед презентацією Google. Останні кілька тижнів Google щосили намагався надолужити втрачене в пошуку, і це призвело до того, що оголошення було поспішним, а під час демонстрації чат-ботом була опублікована неправильна відповідь.
  • «Це підкреслює важливість ретельного процесу тестування, який ми розпочинаємо цього тижня за допомогою нашої програми довірених тестувальників», – сказав представник Google. 

Контекст

Нове програмне забезпечення ChatGPT розбурхало технологічні фірми. Агентство Reuters виявило, що ШІ став навʼязливою ідеєю для технічних керівників, які згадували про це у шість разів частіше у нещодавніх звітах про доходи, ніж у попередні квартали.

Привабливість пошуку на основі ШІ полягає в тому, що він може видавати результати простою мовою, а не у вигляді списку посилань, що може зробити перегляд швидшим та ефективнішим. Залишається незрозумілим, як це може вплинути на таргетовану рекламу – основу таких пошукових систем, як Google.

Материнська компанія Google – Alphabet – найбільший інвестор в R&D штучного інтелекту. За 2016–2022 роки Google вклав близько $120 млрд у дослідження штучного інтелекту і хмарні обчислення, згідно зі звітом Bank of America. Гендиректор Google Сундар Пічаї у 2021 році називав ключовими напрямами розвитку хмарні сховища, відеосервіс YouTube і магазин додатків. 

Тільки на поглинання AI-стартапів витратила майже $4 млрд (станом на 2020 рік). У портфоліо щонайменше 30 стартапів зі штучного інтелекту. Це дозволило зібрати сильних AI-науковців. Вони утворили два підрозділи – Google AI та DeepMind. Серед численних розробок вони займалися створенням мовної моделі LaMDA (Language Model for Dialogue Applications). Це система для створення чат-ботів зі штучним інтелектом. 

Першу версію LaMDA представили у травні 2021-го. Новий чат-бот Bard від Google працює на основі полегшеної версії LaMDA.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні