Під час повномасштабної війни тільки два сегменти ресторанного бізнесу в Україні показали зростання – кав’ярні та фастфуд. Про це пише профільне видання «Реве та стогне ресторатор», посилаючись на дані компанії з автоматизації закладів Poster.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Кількість кав’ярень в Україні зросла на 35% у квітні 2024 року у порівнянні із груднем 2021 року.
- Кількість закладів фастфуду також показала зростання – на 15% більше ніж до повномасштабної війни.
- Найбільше падіння – у кальянних (-35%), кондитерських (-34%) і барів (-32%).
- Кількість ресторанів зменшилася на 17%, закладів, які працюють тільки на доставку, на 17%, пабів на 16%, кафе на 13%.
- Зафіксовано незначне падіння у пекарень – на 9% менше ніж до повномасштабної війни.
- Дані у досліджені – загальна статистика по ринку, акумульована з різних відкритих джерел.
Контекст
У 2023 році український ресторанний ринок продовжив адаптуватися до нових воєнних реалій, розбирався з поверненням майже всіх податкових перевірок та намагався втримати ціни. З проблем на головне місце вийшли найм та утримання команди. Нове слово, що частіше лунало на ринку, – інклюзивність.
За даними Poster, виручка закладів громадського харчування України в другому півріччі 2023-го зросла на 30% у порівнянні з аналогічним періодом 2022-го, відвідуваність – на 10%, а середній чек – на 18%. Найбільше зростання виручки у порівнянні з минулим роком показав сегмент ресторанів – на 37%. Середній чек закладів збільшився на 23%, з 508 грн до 625 грн, відвідуваність – на 11%. Сегмент кав’ярень підвищив виручку на 31% у 2023 році. Відвідуваність зросла на 9%, середній чек – на 20% з 82 грн до 98 грн.
Виручка сегмента кафе показала зростання на 26% у порівнянні з минулим роком. Середній чек зріс на 17%, зі 187 грн до 219 грн. Відвідуваність зросла на 7%. У барах виручка сегмента барів підвищилася на 28% у порівнянні з 2022 роком, середній чек на 12%, із 311 грн до 348 грн. Відвідуваність збільшилася на 15%. Виручка фастфуду зросла на 27%, середній чек – на 21%, зі 145 грн до 175 грн. Відвідуваність – на 5%.
Poster – система автоматизації для кафе та ресторанів, яка надає наступні послуги: каса, склад, аналітика, CRM, застосунок для власника, QR-меню, оплата та відгуки, мобільний офіціант, доставка, фінанси, ПРРО. Сервісами компанії користуються 16 000 закладів в Україні, серед них більш ніж 1000 великих ресторанів, 100 франшиз та мереж. Кожна друга кав’ярня працює на Poster.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.