У вівторок, 6 червня, у ПриватБанку виникли проблеми в роботі деяких POS-терміналів, повідомив прессекретар фінустанови Олег Серга. Фахівці банку працюють над вирішенням проблеми. Клієнти інших банків також скаржаться на неможливість проведення платежів.
Ключові факти
- У ПриватБанку підтвердили перебої та затримки в роботі сервісів банку, зокрема Приват24, мережі банкоматів й оплатами картками через торгові термінали.
- Наразі у ПриватБанку вирішують проблему і розбираються із причинами збою.
- «Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи», – повідомив Серга.
- Оновлено. «В НБУ знають про проблему з еквайрингом у ПриватБанку», – сказав Forbes заступник голови НБУ Олексій Шабан.
Контекст
15 лютого через потужну DDoS-атаку в роботі додатків ПриватБанку та Ощадбанку стався збій. Атакували також monobank, портал «Дія», сайти Міноборони та ЗСУ.
Наприкінці квітня у ПриватБанку були проблеми з обробкою платежів, зокрема у POS-терміналах. Банк повідомляв про проблему під час технічних робіт у одній з міжнародних платіжних систем.
![Що відомо про масштабний збій у ПриватБанку. Системи відновлюються, кібератака РФ малоймовірна /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/1/49/d98a9b14-42d1b85929598e564649cd825499b491.jpg?v=4845_3)
![Справа ПриватБанку. Коломойський відмовився давати свідчення на суді в Лондоні /Фото Ілюстрація Shutterstock / Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/a/a6/42801908-06ed60dc6605164d3f79d6257c163a6a.jpg?v=6577_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.