Категорія
Новини
Дата

Клієнти банків фіксують проблеми з платежами. ПриватБанк підтвердив збій 

1 хв читання

У вівторок, 6 червня, у ПриватБанку виникли проблеми в роботі деяких POS-терміналів, повідомив прессекретар фінустанови Олег Серга. Фахівці банку працюють над вирішенням проблеми. Клієнти інших банків також скаржаться на неможливість проведення платежів.

Ключові факти

  • У ПриватБанку підтвердили перебої та затримки в роботі сервісів банку, зокрема Приват24, мережі банкоматів й оплатами картками через торгові термінали.
  • Наразі у ПриватБанку вирішують проблему і розбираються із причинами збою.
  • «Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи», – повідомив Серга.
  • Оновлено. «В НБУ знають про проблему з еквайрингом у ПриватБанку», – сказав Forbes заступник голови НБУ Олексій Шабан.

Контекст

15 лютого через потужну DDoS-атаку в роботі додатків ПриватБанку та Ощадбанку стався збій. Атакували також monobank, портал «Дія», сайти Міноборони та ЗСУ.

Наприкінці квітня у ПриватБанку були проблеми з обробкою платежів, зокрема у POS-терміналах. Банк повідомляв про проблему під час технічних робіт у одній з міжнародних платіжних систем.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні