Категорія
Новини
Дата

Клієнти банків фіксують проблеми з платежами. ПриватБанк підтвердив збій 

1 хв читання

У вівторок, 6 червня, у ПриватБанку виникли проблеми в роботі деяких POS-терміналів, повідомив прессекретар фінустанови Олег Серга. Фахівці банку працюють над вирішенням проблеми. Клієнти інших банків також скаржаться на неможливість проведення платежів.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • У ПриватБанку підтвердили перебої та затримки в роботі сервісів банку, зокрема Приват24, мережі банкоматів й оплатами картками через торгові термінали.
  • Наразі у ПриватБанку вирішують проблему і розбираються із причинами збою.
  • «Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи», – повідомив Серга.
  • Оновлено. «В НБУ знають про проблему з еквайрингом у ПриватБанку», – сказав Forbes заступник голови НБУ Олексій Шабан.

Контекст

15 лютого через потужну DDoS-атаку в роботі додатків ПриватБанку та Ощадбанку стався збій. Атакували також monobank, портал «Дія», сайти Міноборони та ЗСУ.

Наприкінці квітня у ПриватБанку були проблеми з обробкою платежів, зокрема у POS-терміналах. Банк повідомляв про проблему під час технічних робіт у одній з міжнародних платіжних систем.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні