29 квітня у ПриватБанку виникли проблеми з обробкою платежів, зокрема у POS-терміналах. Банк повідомив про проблему під час технічних робіт у одній з міжнародних платіжних систем.
Ключові факти
- У ПриватБанку повідомили, що вже працюють над розвʼязанням проблеми, зазначивши, що лише частина транзакцій працює з перебоями. Прессекретар банку Олег Серга після публікації новини уточнив, що збій стався у момент технічних робіт у одній з міжнародних платіжних систем. «Проблема з боку банку», – додав він». Станом на 18:45 29 квітня усі системи «Привату» відновили роботу, зазначив Серга.
- У коментарі Forbes заступник голови НБУ Олексій Шабан повідомив, що інші банки працюють стабільно. За його словами, проблема поширювалася на міжбанківські транзакції. Він виключив вірогідність кібератаки на банк з боку росіян і зазначив, що, ймовірно, збій стався у периметрі відповідальності ПриватБанку та міжнародної платіжної системи Mastercard.
- На момент публікації новини представники Visa та Mastercard не відповіли на запит Forbes про причини збою.
- Одним із перших про проблему повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський. «Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах «Привату», при знятті готівки у банкоматах «Привату», при p2p на «Приват». Мабуть, збій у ПриватБанку», – написав він у Telegram. Пізніше він зазначив, що системи ПриватБанку «начебто відновилися». О 18:50 Гороховський зазначив, що системи «Привату» відновилися.
- Перебоїв у роботі банкоматів ПриватБанку не було. Станом на 17:00 29 квітня мобільний додаток банку все ще не працював.
- У ПриватБанку поки не повідомляють причини збою платіжної системи.
Контекст
15 лютого 2022 року через потужну DDoS-атаку в роботі додатків ПриватБанку та Ощадбанку стався збій. Атакували також monobank, портал «Дія», сайти Міноборони та ЗСУ.
Матеріали по темі
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.