Категорія
Новини
Дата

Компанія Маска з будівництва тунелів залучила $675 млн інвестицій. Її оцінка збільшилася в шість разів

Компанія Ілона Маска The Boring Company, яка займається будівництвом підземних тунелів для руху автомобілів, залучила $675 млн інвестицій на розвиток бізнесу. Про це йдеться в повідомленні компанії.

Ключові факти

  • Раунд очолили еміратський венчурний фонд Vy Capital та американський Sequoia Capital. У раунді також взяли участь фонди Valor Equity Partners, Founders Fund, 8VC, Craft Ventures та DFJ Growth.
  • Крім того, у The Boring Company інвестували гравці американського ринку нерухомості: Brookfield, Lennar, Tishman Speyer та Dacra.
  • Оцінка компанії — $5,7 млрд.
  • Компанія відзначила «наступне покоління» тунельно-бурильних машин (TBM) Prufrock. «На відміну від традиційних TBM, для роботи яких потрібно понад десяток або й більше людей, Prufrock спроєктований так, щоб працювати повністю дистанційно та автономно через комп’ютеризовані системи. Вона не потребує присутності людей у ​​тунелі для роботи», – заявили в компанії.
  • Prufrock розрахована на видобуток зі швидкістю до 1 милі на тиждень, тому тунель довжиною смуги Лас-Вегаса (близько 4 миль) можна завершити за місяць, ідеться в повідомленні.

Контекст

Останній раунд The Boring Company був у 2018-му. Тоді вона залучила $120 млн з оцінкою у $920 млн. Передбачається, що тунельна система буде використовувати автомобілі Tesla на електричних візках і переміщати за допомогою них пасажирів на швидкості близько 200 км/год.

Мережа підземних тунелів, на думку представників компанії, дає змогу розвантажити наземні транспортні потоки. На відміну від метро система The Boring Company дозволяє пасажирам «підземки» переміщатися з одного пункту в інший без необхідності робити проміжні зупинки. Це дозволяє скоротити час, необхідний для переміщення між двома точками.

Наразі компанія побудувала лише два експлуатаційних 0,8-мильні тунелі під конференц-центром Лас-Вегаса, а також 1,1-мильний тестовий тунель у Готорні, Каліфорнія. Враження про їхню роботу неоднозначні, пише The Verge. Коли все йде за планом, компанії пропускають через тунелі автомобілі на спокійній швидкості. Але коли вони завантажені, то виникають ті ж затори.