Категорія
Новини
Дата

Квартальний дохід Google від реклами на YouTube уперше показав падіння

Дохід Alphabet – материнської компанії Google – у третьому кварталі порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 6,1%: до $69,1 млрд. Він виявився мінімальним за два роки, свідчать дані звіту. Дохід від YouTube-реклами впав уперше від початку публікації даних за підрозділами.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

 Ключові факти

  • Чистий прибуток Alphabet у третьому кварталі впав на 26,5% – до $13,9 млрд. 
  • Дохід від YouTube-реклами знизився на 1,9% рік до року – до $7,1 млрд. Це сталося вперше з 2020 року, коли компанія почала звітувати про показники підрозділів.
  • Доходи від пошукових послуг збільшилися на 4,3% – до $39,5 млрд. Дохід від хмарних сервісів зріс на 37,6% – до $6,9 млрд.

Контекст

Акції Alphabet впали більш ніж на 6% після закриття торгів у вівторок увечері слідом за публікацією квартальних результатів, які були визнані незадовільними. Звітність Alphabet також спровокувала розпродаж у секторі, залежному від онлайн-реклами. Обвалилися акції Amazon, Meta та Pinterest.

У липні Google заявляла про плани уповільнити набір персоналу. Натомість гендиректор Сундар Пічаї озвучував плани підвищити ефективність компанії на 20% – відмовитися від зайвих нарад та зробити зустрічі коротшими.

У вересні 2022 року Google оголосила про закриття сервісу хмарного геймінгу Stadia. Компанія також скоротила витрати на інкубатор стартапів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні