Категорія
Новини
Дата

Квартальний дохід Google від реклами на YouTube уперше показав падіння

Дохід Alphabet – материнської компанії Google – у третьому кварталі порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 6,1%: до $69,1 млрд. Він виявився мінімальним за два роки, свідчать дані звіту. Дохід від YouTube-реклами впав уперше від початку публікації даних за підрозділами.

Forbes запустив YouTube-проєкт «Країна героїв». Дивіться новий епізод про ХЕРСОН після окупації

 Ключові факти

  • Чистий прибуток Alphabet у третьому кварталі впав на 26,5% – до $13,9 млрд. 
  • Дохід від YouTube-реклами знизився на 1,9% рік до року – до $7,1 млрд. Це сталося вперше з 2020 року, коли компанія почала звітувати про показники підрозділів.
  • Доходи від пошукових послуг збільшилися на 4,3% – до $39,5 млрд. Дохід від хмарних сервісів зріс на 37,6% – до $6,9 млрд.

Контекст

Акції Alphabet впали більш ніж на 6% після закриття торгів у вівторок увечері слідом за публікацією квартальних результатів, які були визнані незадовільними. Звітність Alphabet також спровокувала розпродаж у секторі, залежному від онлайн-реклами. Обвалилися акції Amazon, Meta та Pinterest.

У липні Google заявляла про плани уповільнити набір персоналу. Натомість гендиректор Сундар Пічаї озвучував плани підвищити ефективність компанії на 20% – відмовитися від зайвих нарад та зробити зустрічі коротшими.

У вересні 2022 року Google оголосила про закриття сервісу хмарного геймінгу Stadia. Компанія також скоротила витрати на інкубатор стартапів.

Матеріали по темі
Новий випуск Forbes Ukraine

Новий випуск Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні