Категорія
Новини
Дата

Meta готується запустити ШІ-чат-ботів з різними особистостями вже у вересні

Компанія Meta готується запустити низку чат-ботів на основі штучного інтелекту, які матимуть різні особистості, вже наступного місяця, щоб підвищити взаємодію зі своїми платформами соціальних мереж, пише Financial Times. Власник Facebook прагне використовувати ажіотаж навколо ШІ і кинути виклик конкурентам, таким як OpenAI, Snap і TikTok.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, Diia.City United, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Технічний гігант розробляє прототипи чат-ботів, які можуть спілкуватися з користувачами, наче людина, за словами трьох джерел, знайомих з планами.
  • Інформатори сказали, що серед чат-ботів, яких співробітники охрестили «персонажами», можливо, буде такий, що говорить як Авраам Лінкольн, та інший, який радить варіанти подорожей і спілкуватиметься як серфер.
  • За словами джерела, чат-боти можуть бути запущені вже у вересні. Їх мета полягає в тому, щоб надати нову функцію пошуку та запропонувати рекомендації, а також бути цікавим продуктом для людей, з яким можна розважатися.
  • Цей крок повʼязаний з тим, що компанія прагне залучити і утримати користувачів, борючись із конкуренцією з боку соціальних мереж, таких як TikTok, і намагається скористатися широко поширеним у Кремнієвій долині галасом навколо ШІ.
  • За словами експертів, крім підвищення залучення, чат-боти можуть збирати величезну кількість нових даних про інтереси користувачів. Це може допомогти Meta краще орієнтувати користувачів на більш релевантний контент і рекламу. Більшість річного доходу Meta у розмірі $117 млрд припадає на рекламу.

Контекст

Конкуруючі технічні групи вже запустили чат-ботів із персонажами. Стартап Character.ai, який оцінюється в $1 млрд, використовує великі мовні моделі для створення розмов у стилі таких людей, як виконавчий директор Tesla Ілон Маск і персонаж Nintendo Маріо.

Snap заявив, що його функція «Мій ШІ» – це «експериментальний, доброзичливий чат-бот», з яким на цей час взаємодіяло 150 млн користувачів. Нещодавно він розпочав «раннє тестування» рекламних посилань у цій функції.

Meta інвестує в генеративний ШІ – технологію, яка може створювати текст, зображення та код. У липні компанія випустила комерційну версію великої мовної моделі, де можуть працювати її чат-боти, під назвою Llama 2.

За словами двох джерел, у межах створення інфраструктури для підтримки продуктів ШІ Meta намагалася закупити десятки тисяч графічних процесорів, які життєво важливі для роботи великих мовних моделей.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні