Компанія Meta готується запустити низку чат-ботів на основі штучного інтелекту, які матимуть різні особистості, вже наступного місяця, щоб підвищити взаємодію зі своїми платформами соціальних мереж, пише Financial Times. Власник Facebook прагне використовувати ажіотаж навколо ШІ і кинути виклик конкурентам, таким як OpenAI, Snap і TikTok.
Ключові факти
- Технічний гігант розробляє прототипи чат-ботів, які можуть спілкуватися з користувачами, наче людина, за словами трьох джерел, знайомих з планами.
- Інформатори сказали, що серед чат-ботів, яких співробітники охрестили «персонажами», можливо, буде такий, що говорить як Авраам Лінкольн, та інший, який радить варіанти подорожей і спілкуватиметься як серфер.
- За словами джерела, чат-боти можуть бути запущені вже у вересні. Їх мета полягає в тому, щоб надати нову функцію пошуку та запропонувати рекомендації, а також бути цікавим продуктом для людей, з яким можна розважатися.
- Цей крок повʼязаний з тим, що компанія прагне залучити і утримати користувачів, борючись із конкуренцією з боку соціальних мереж, таких як TikTok, і намагається скористатися широко поширеним у Кремнієвій долині галасом навколо ШІ.
- За словами експертів, крім підвищення залучення, чат-боти можуть збирати величезну кількість нових даних про інтереси користувачів. Це може допомогти Meta краще орієнтувати користувачів на більш релевантний контент і рекламу. Більшість річного доходу Meta у розмірі $117 млрд припадає на рекламу.
Контекст
Конкуруючі технічні групи вже запустили чат-ботів із персонажами. Стартап Character.ai, який оцінюється в $1 млрд, використовує великі мовні моделі для створення розмов у стилі таких людей, як виконавчий директор Tesla Ілон Маск і персонаж Nintendo Маріо.
Snap заявив, що його функція «Мій ШІ» – це «експериментальний, доброзичливий чат-бот», з яким на цей час взаємодіяло 150 млн користувачів. Нещодавно він розпочав «раннє тестування» рекламних посилань у цій функції.
Meta інвестує в генеративний ШІ – технологію, яка може створювати текст, зображення та код. У липні компанія випустила комерційну версію великої мовної моделі, де можуть працювати її чат-боти, під назвою Llama 2.
За словами двох джерел, у межах створення інфраструктури для підтримки продуктів ШІ Meta намагалася закупити десятки тисяч графічних процесорів, які життєво важливі для роботи великих мовних моделей.
![Народження Threads. Як компанія Цукерберга розробила клона Twitter у максимально короткі терміни. Деталі від WP /Фото Getty Images / Shutterstock / колаж Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/a/a1/74630b33-a4f7aa14d4332b26ddf98da4da102a1a.jpg?v=3086_3)
![Як працюють алгоритми стрічки, Reels та Stories у Facebook. Головне з інструкції від Meta /Фото Getty Images/Колаж Олександра Карасьова](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/f/54/b0976758-ed7a383da1b32a163494d90b10d6654f.jpg?v=7395_3)
![Meta Марка Цукерберга намагається повернути лідерство у ШІ-перегонах. Чи вдасться компанії наздогнати OpenAI, Google та Databricks. Аналіз WSJ /Фото Ілюстрація Getty Images / Анна Наконечна](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/5/65/1a047af9-f5a13a680fde079073ad147f4bf9b655.jpg?v=7761_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.