Meta представила співробітникам окрему програму, яку планує запустити через Instagram, пише The Wall Street Journal. Програма була продемонстрована директором Крісом Коксом, який назвав це «відповіддю Meta на Twitter», кажуть джерела.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Кокс сказав співробітникам, що Meta чула від творців і громадських діячів, що вони хочуть «розумно керовану» платформу.
- Компанія веде переговори про те, щоб такі люди, як Опра Вінфрі та Далай-лама, зобовʼязалися використовувати додаток, сказав Кокс, додавши, що Meta сподівається запустити його «якнайшвидше».
- Програма має внутрішню кодову назву Project 92, сказало джерело, знайоме з програмним забезпеченням.
- Крім того, гендиректор Марк Цукерберг зробив низку заяв про зусилля Meta у галузі генеративного ШІ.
- Ці ініціативи включають «агентів» штучного інтелекту на основі LLM з унікальними персонажами або навичками для Messenger і WhatsApp, а також функцію створення фотографій, яка дозволить користувачам Instagram змінювати свої фотографії за допомогою текстових підказок, а потім ділитися ними в Instagram Stories.
- Компанія також поділилася деякими внутрішніми генеративними зусиллями ШІ, орієнтованими на співробітників, у тому числі Metamate, помічником підвищення продуктивності, який витягує інформацію з внутрішніх джерел для виконання завдань на запит співробітників, йдеться в заяві Meta.
Контекст
Гігант соціальних мереж Meta Platforms Inc. приєднався до гонки продуктів генеративного ШІ, почавши тестувати інструменти на основі штучного інтелекту для реклами, пише Reuters. Йдеться про створення контенту, такого як фонові зображення та варіанти письмового тексту.
Вибраній групі рекламодавців буде запропоновано поекспериментувати з інструментами на «майданчику для тестування», який компанія називає AI Sandbox.
За даними TechCrunch, нова функція від Meta дає змогу брендам створювати різні варіації одного й того самого тексту для різних аудиторій, намагаючись зберегти основне повідомлення реклами однаковим. Такою є функція створення тла й функція обрізки зображень, що допомагає компаніям створювати візуальні ефекти з різними співвідношеннями сторін для публікації в соціальних мережах, Stories або Reels.
У Instagram незабаром можуть запустити ШІ-бота, пише Engadget із посиланням на інженера Алессандро Палуцці. Він стверджує, що платформа має ШІ-помічника в розробці.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.