Категорія
Новини
Дата

Інвестиції Meta у VR та AR перевищать цьогоріч $100 млрд. Марк Цукерберг робить ставку на смарт-окуляри

1 хв читання

Марк Цукерберг в AR-окулярах Orion /Getty Images

Марк Цукерберг в AR-окулярах Orion Фото Getty Images

Американський техногігант Meta продовжить інвестувати у віртуальну (VR) та доповнену реальність (AR). До кінця 2025 року інвестиції компанії у цей напрямок перевищать $100 млрд, пише Financial Times. Гендиректор Meta Марк Цукерберг назвав 2025-й «визначальним роком» для її смарт-окулярів.

Деталі

  • У 2024 році Meta вклала рекордні $19,9 млрд у підрозділ Reality Labs, який займається розробкою VR-гарнітур Quest і смарт-окулярів Ray-Ban Meta. Загалом інвестиції Meta в Reality Labs уже перевищили $85 млрд.
  • Попри значні фінансові втрати, цей напрямок залишається пріоритетним для Цукерберга, який розглядає AR-окуляри як потенційну заміну смартфонам.
  • Meta працює над створенням розумних окулярів, що інтегрують цифровий контент у реальний світ. У вересні 2024 року компанія представила прототип під кодовою назвою Orion (на фото), який має конкурувати з аналогічними розробками Apple та Google.
  • Попит на смарт-окуляри зростає: у 2024 році Meta продала 1 млн пристроїв Ray-Ban Meta. У 2025-му компанія планує випустити нову версію окулярів із вбудованим дисплеєм та функціями штучного інтелекту.
  • Попри величезні витрати, Reality Labs поступово нарощує доходи. У 2024 році підрозділ заробив $2,1 млрд (+13% до попереднього року), хоча операційні збитки сягнули рекордних $17,7 млрд.
  • VR-гарнітури Quest, хоча й залишаються важливим продуктом Meta, поки що не стали масовими – загальні продажі оцінюються у 30 млн одиниць. 

Контекст

Протягом багатьох років Apple намагалася створити легшу версію пристрою доповненої реальності – щось, що можна було би носити цілий день та потенційно замінити iPhone. Тим часом Meta досягла успіху з більш спрощеною формулою. Її окуляри за $299, створені в партнерстві з Luxottica Group SpA, не є справжніми окулярами доповненої реальності, вони не накладають інформацію на скло. Але вони дають можливість користувачам знімати відео, приймати телефонні дзвінки та запитувати помічника на основі ШІ.

Meta вклала у Reality Labs понад $85 млрд, тоді як Amazon витратила понад $40 млрд на голосові технології, а Apple – $20–30 млрд на Vision Pro.

Компанія залишається прибутковою завдяки рекламному бізнесу. У 2024 році чистий дохід Meta зріс на 60%, до $62,4 млрд. Це дозволяє Цукербергу продовжувати інвестувати в нові ШІ-платформи, які, на його думку, можуть у майбутньому замінити традиційні мобільні пристрої.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні