Категорія
Свій бізнес
Дата

Мільйони Комаровського. Як найвідоміший лікар України намагається заробити на інфлуенсерстві

1 хв читання

Євген Комаровський. /з особистого архіву

Євген Комаровський. Фото з особистого архіву

Євген Комаровський, 59, зустрів коронакризу у відмінній медійній формі. Найвідоміший у російськомовному світі популяризатор здорового способу життя з 2005 року випустив 15 книг накладом 7 млн примірників, у нього 8,2 млн читачів в Instagram, а під час пандемії його канал у YouTube додав понад мільйон підписників.

Комаровському від цього радості мало: перегляди – вгору, ціни на рекламу – вниз. За оцінкою засновника рекламного агентства Shatyrko Андрія Шатирка, у грудні 2019-го – лютому 2020 року канал «Доктор Комаровский» заробляв $220 за мільйон переглядів, а в березні-квітні 2020-го – у 2,2 разу менше.

Пандемія вдарила не лише по монетизації YouTube-каналу, а й по інших джерелах доходу Комаровського. 10-денний тур п’ятьма містами Росії довелося перенести з квітня на червень, але й це ще надвоє баба ворожила. Під знаком питання й інший напрям бізнесу – продаж книжок. «Книги Комаровського – завжди в топі в категоріях «медицина» та «книги для батьків», каже власник видавництва «Брайт Букс» Дмитро Кириченко, але із закриттям магазинів залишився тільки онлайн і продажі загалом по ринку впали на 70–80%».

Інфографіка Леонід Лукашенко

Інфографіка Леонід Лукашенко

Збільшення аудиторії під час карантину – явище тимчасове і вже починає йти на спад. «У березні відео Комаровського в Instagram набирали в середньому від 1,3 до 2,2 млн переглядів, у квітні цей показник впав до 0,8–1 млн», – говорить засновник рекламного агентства MokCo Тетяна Мокренко. «Хоча ролики про вірус і набирають мільйони переглядів, але інші сюжети на каналі Комаровського куди менш популярні», – каже Шатирко.

Лікар думає над новим рецептом. «Мало клієнтів, готових платити реальну ціну за акаунт 8 млн фоловерів», – нарікає він. Ідея – створити сайт із платним доступом, на якому буде опубліковано найкорисніші його статті й відео.

Матеріал вийшов в першому номері журналу Forbes (червень 2020). 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд