Міністерство транспорту Словаччини не підтримує блокування перевізниками кордону з Україною та обіцяє консультації з Міністерством внутрішніх справ для запобігання протестам. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури України Сергій Деркач після переговорів з представниками словацької сторони 22 листопада.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Деркач зазначив, що має позитивне враження від дзвінка – «всі налаштовані на діалог та співпрацю у транспортній сфері».
- За його словами, словацькі колеги підтвердили, що не підтримують блокування кордону. Особливо, коли йдеться про єдиний вантажний пункт із Словаччиною – «Ужгород – Вишнє-Нємецьке». Деркач пояснив, що це прямий ризик втратити вантажного автомобільного сполучення між країнами.
- Словацька сторона пообіцяла провести консультації з МВС для запобігання протестам на кордоні.
- Деркач заявив, що теза про порушення українськими водіями умов Угоди не підтверджується. Це ж довела остання перевірка українських вантажівок на дорогах Словаччини: жодних серйозних порушень виявлено не було. Більшість із перевірених вантажівок прямували транзитом до інших країн, додав він.
Контекст
Члени Міжнародного союзу автомобільного транспорту з Угорщини, Польщі, Словаччини, Чехії та Литви обіцяли надіслати спільного листа голові Єврокомісії Урсулі фон дер Ляєн із закликом переглянути угоду, яка передбачає лібералізацію дорожнього руху з Україною.
21 листопада перевізники зі Словаччини заблокували рух вантажівок у напрямку одного з пунктів пропуску на кордоні з Україною. Проте вранці 22 листопада рух було відновлено.
6 листопада перевізники з Польщі розпочали страйк на кордоні з Україною, заблокувавши три пункти пропуску для проїзду вантажного транспорту: «Корчова – Краковець», «Гребенне – Рава-Руська» та «Дорогуськ – Ягодин».
15 листопада протестувальники вкотре відмовилися приймати пропозицію після переговорів.
Європейська Бізнес Асоціація із посиланням на експрес-опитування серед 55 членських компаній проінформувала, що в середньому один день простою через страйк на польсько-українських пунктах пропуску вартує одній компанії втрат у розмірі близько 1 млн грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.