Категорія
Новини
Дата

МХП Косюка завершив рік із чистим збитком у $133 млн. Основна причина - курсова різниця

Агроіндустріальний холдинг Миронівський хлібопродукт (МХП) Юрія Косюка за підсумком 2020 року отримав чистий збиток у розмірі $133 млн, тоді як у 2019-му був чистий прибуток $215 млн. Причиною негативного фінрезультату в основному стали курсові збитки в $204 млн

⚡️Ми дуже хочемо, щоб наші читачі знали більше, створювали більше і заробляли більше. Тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом SMART до 19.05 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти  

  • Дохід компанії в 2020 році скоротився на 7%, до $1,91 млрд.
  • EBITDA торік знизився на 7%, до $395 млн. Операційний прибуток також знизився на 7%, до $201 млн.
  • Минулого року експортна виручка знизилася на 9,1% – до $1,02 млрд, що становить 53% загальної виручки.
  • Чистий прибуток до різниці в іноземній валюті за 2020 рік становив $71 млн, що на $41 млн більше відповідного показника попереднього року.
  • Чистий збиток $133 млн у 2020 році в основному обумовлений безготівковими валютними втратами в розмірі $204 млн.
  • Дивіденди, виплачені протягом 2020 календарного року, були на рівні 2019-го – $30 млн, або $0,2803 на акцію.

Контекст

«Миронівський хлібопродукт» було засновано Юрієм Косюком у 1998 році. Акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі та NASDAQ .

МХП має чотири напрямки бізнесу: птахівництво й пов'язані з ним операції, вирощування зерна; м'ясопереробка та інші сільськогосподарські операції; європейський операційний сегмент (операції словенської компанії Perutnina Ptuj, якою володіє МХП).

2020 року сегмент птахівництва забезпечив 68% доходу компанії і склав $1,298 млрд. Вирощування зерна забезпечило 7% доходу компанії – $134 млн.

Сегмент м’ясопереробки та інших сільськогосподарських операцій забезпечив 8% доходу компанії – $144 млн. Європейський операційний сегмент (виробництво та продаж м’яса птиці) забезпечив 17% доходу – $335 млн.

МХП є найбільшим виробником курятини в Україні. За даними компанії, минулого року МХП виробив приблизно 30% курячого м'яса, яке споживалося в країні. МХП належать такі бренди, як «Наша Ряба», «Вінницькі Курчата», Sultanah, Assilah, Qualiko, Ukrainian chicken, «Легко!», «Бащинський», Perutnina Ptuj. Наразі компанія продає свою продукцію у понад 80 країн світу. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні