Категорія
Новини
Дата

МХП Косюка завершив рік із чистим збитком у $133 млн. Основна причина - курсова різниця

1 хв читання

Агроіндустріальний холдинг Миронівський хлібопродукт (МХП) Юрія Косюка за підсумком 2020 року отримав чистий збиток у розмірі $133 млн, тоді як у 2019-му був чистий прибуток $215 млн. Причиною негативного фінрезультату в основному стали курсові збитки в $204 млн

Ключові факти  

  • Дохід компанії в 2020 році скоротився на 7%, до $1,91 млрд.
  • EBITDA торік знизився на 7%, до $395 млн. Операційний прибуток також знизився на 7%, до $201 млн.
  • Минулого року експортна виручка знизилася на 9,1% – до $1,02 млрд, що становить 53% загальної виручки.
  • Чистий прибуток до різниці в іноземній валюті за 2020 рік становив $71 млн, що на $41 млн більше відповідного показника попереднього року.
  • Чистий збиток $133 млн у 2020 році в основному обумовлений безготівковими валютними втратами в розмірі $204 млн.
  • Дивіденди, виплачені протягом 2020 календарного року, були на рівні 2019-го – $30 млн, або $0,2803 на акцію.

Контекст

«Миронівський хлібопродукт» було засновано Юрієм Косюком у 1998 році. Акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі та NASDAQ .

МХП має чотири напрямки бізнесу: птахівництво й пов'язані з ним операції, вирощування зерна; м'ясопереробка та інші сільськогосподарські операції; європейський операційний сегмент (операції словенської компанії Perutnina Ptuj, якою володіє МХП).

2020 року сегмент птахівництва забезпечив 68% доходу компанії і склав $1,298 млрд. Вирощування зерна забезпечило 7% доходу компанії – $134 млн.

Сегмент м’ясопереробки та інших сільськогосподарських операцій забезпечив 8% доходу компанії – $144 млн. Європейський операційний сегмент (виробництво та продаж м’яса птиці) забезпечив 17% доходу – $335 млн.

МХП є найбільшим виробником курятини в Україні. За даними компанії, минулого року МХП виробив приблизно 30% курячого м'яса, яке споживалося в країні. МХП належать такі бренди, як «Наша Ряба», «Вінницькі Курчата», Sultanah, Assilah, Qualiko, Ukrainian chicken, «Легко!», «Бащинський», Perutnina Ptuj. Наразі компанія продає свою продукцію у понад 80 країн світу. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні