Категорія
Новини
Дата

Настолки і пазли – лідери продажів серед іграшок, «Епіцентр» – у трійці продавців. Дослідження Української асоціації індустрії іграшок

1 хв читання

Українці найчастіше купують дітям до девʼяти років настільні ігри, пазли та головоломки /Ілюстрація Shutterstock

Українці найчастіше купують дітям до девʼяти років настільні ігри, пазли та головоломки Фото Ілюстрація Shutterstock

Понад 50% українців хоча б раз на рік купують дитячі товари в магазинах мережі «Будинок іграшок». У трійці лідерів також «Антошка» та «Епіцентр», йдеться в дослідженні Української асоціації індустрії іграшок, проведеному спільно з Gradus Research.  

Ключові факти:

  • Згідно з дослідженням, 38% українців купують нові іграшки дітям один раз на місяць, 36% – раз на тиждень, 26% – раз на три місяці або рідше.
  • Улюблені свята українців, на які купують нові іграшки: Новий рік і День Святого Миколая – 75% опитаних, Різдво – 59%. Близько третини купують подарунки на День захисту дітей, Великдень або 1 вересня. Найменш популярні дати — 8 березня та останній дзвоник.
  • Батьки обирають іграшки за бажанням дитини, якістю, ціною, акціями, українським виробництвом, популярністю бренду, рекомендаціями, відгуками в інтернеті та трендами з TikTok.
  • Українці найчастіше купують дітям до девʼяти років грашки категорії настільні ігри (Monopoly, UNO, Vladi Toys), пазли, головоломки та «конструктори» (LEGO, Ugears). У топі продажів також набори для творчості (Lipaka, Playdoh, Crayola), машинки (Hot Wheels), інтерактивні іграшки (Baby Paws, Zoomer) і ляльки (Barbie, L.O.L. Surprise!, Baby Born).
  • Понад 50% батьків купують іграшки в мережі «Будинок Іграшок», 41% – в «Антошка», 31% – в «Епіцентр», а 26% – в «Чудо Острів». Менше 10% вибирають Myplay, Smyk або інші мережі. 10% опитаних не змогли назвати улюблену мережу для покупки іграшок.
  • 84% опитаних купують іграшки в дитячих магазинах, супермаркетах або на ринку, 16% обирають онлайн-шопінг. Інтернет-покупки приваблюють 63% респондентів, з них 42% вибирають українські інтернет-магазини, 21% – платформи як OLX і Prom. 10% обирають закордонні магазини, 8% – шопінг в Instagram, переважно це батьки дітей 7-9 років.
  • Більшість витрачають на іграшки від 100 до 400 грн (50% випадків), 28% – від 600 до 1000 грн, 27% – від 1000 до 2000 грн, і лише 3% не можуть вказати суму. Суми від 2000 грн витрачають переважно на дні народження, без святкового приводу – лише 1%.

Контекст

Українська асоціація індустрії іграшок (УАІІ) та Gradus Research провели дослідження за допомогою анкетування у мобільному астосунку або через посилання. Вони опитали споживачів з 15 міст України з різним фінансовим становищем, родом зайнятості, віком, статтю та кількістю дітей до девʼяти років. Кількість результативних інтервʼю становила 805.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд