Категорія
Новини
Дата

Перемогти Barbie та «Монополію». Продажі Lego торік збільшилися на 17% на тлі невтішних звітів інших виробників іграшок

Виробник конструкторів Lego зафіксував різке збільшення продажів, випереджаючи конкурентів, пише The Wall Street Journal. Продажі компанії торік збільшилися на 17% порівняно з попереднім роком і становили 64,6 млрд датських крон ($9,27 млрд), чистий прибуток зріс на 4% – до 13,8 млрд крон.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Нині Lego отримує майже вдвічі більше доходу, ніж виробник ляльок Barbie, компанія Mattel, випереджаючи також і Hasbro Inc., виробника настільної гри «Монополія» та іграшкової зброї NERF.
  • Генеральний директор Lego Нілс Крістіансен заявив, що, незважаючи на економічні потрясіння, частково спричинені вторгненням Росії в Україну, показники минулого року перевершили очікування компанії.
  • Зростаючий розрив між Lego та його конкурентами був успішним у освоєнні нових ринків, таких як Китай, залученні нових поколінь шанувальників, які використовують фільми та відеоігри, а також привабливості інших популярних брендів, зокрема «Зоряні війни».
  • Компанія виграла і від відкриття більшої кількості власних магазинів та наявності власних спеціалізованих фабрик, розташованих поблизу кінцевих ринків, що дозволило їй значною мірою уникати проблем із поставками.
  • Серія Lego City and Icons – набори, що включають в себе депо та пожежні транспортні засоби, а також нова серія складніших зборів, включаючи набори, засновані на добре відомих атракціонах – були одними з бестселерів бренду минулого року, а також франшиза «Зоряні війни» та «Гаррі Поттер».
  • Протягом року компанія відкрила 155 нових магазинів, багато з них у Китаї, які компенсували рішення закрити 81 магазин у Росії після вторгнення в Україну. Компанія заявила, що загальна кількість магазинів досягла 904.
  • Крістіансен сказав, що «Лего» очікує, що дохід цього року зросте, але незначно. Щоб задовольнити зростаючий попит, компанія має намір відкрити новий завод у Вʼєтнамі цього року та завод у Сполучених Штатах у 2025 році.

Контекст

Показники датської компанії з 90-річною історією різко контрастують з невтішними результатами інших провідних виробників іграшок, які пояснюють мляві продажі економічною нестабільністю та різким збільшенням інфляції минулого року.

Минулого місяця виробник Mattel Dolls заявив, що його продажі не змінилися в 2022 році і становили $5,4 млрд порівняно з попереднім роком, тоді як річний дохід Hasbro зменшився на 9% – до $5,9 млрд. Обидва американські виробники іграшок пережили важкий святковий період, коли продажі значно зменшилися порівняно з тим самим періодом 2021 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні