Виробник конструкторів Lego зафіксував різке збільшення продажів, випереджаючи конкурентів, пише The Wall Street Journal. Продажі компанії торік збільшилися на 17% порівняно з попереднім роком і становили 64,6 млрд датських крон ($9,27 млрд), чистий прибуток зріс на 4% – до 13,8 млрд крон.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Нині Lego отримує майже вдвічі більше доходу, ніж виробник ляльок Barbie, компанія Mattel, випереджаючи також і Hasbro Inc., виробника настільної гри «Монополія» та іграшкової зброї NERF.
- Генеральний директор Lego Нілс Крістіансен заявив, що, незважаючи на економічні потрясіння, частково спричинені вторгненням Росії в Україну, показники минулого року перевершили очікування компанії.
- Зростаючий розрив між Lego та його конкурентами був успішним у освоєнні нових ринків, таких як Китай, залученні нових поколінь шанувальників, які використовують фільми та відеоігри, а також привабливості інших популярних брендів, зокрема «Зоряні війни».
- Компанія виграла і від відкриття більшої кількості власних магазинів та наявності власних спеціалізованих фабрик, розташованих поблизу кінцевих ринків, що дозволило їй значною мірою уникати проблем із поставками.
- Серія Lego City and Icons – набори, що включають в себе депо та пожежні транспортні засоби, а також нова серія складніших зборів, включаючи набори, засновані на добре відомих атракціонах – були одними з бестселерів бренду минулого року, а також франшиза «Зоряні війни» та «Гаррі Поттер».
- Протягом року компанія відкрила 155 нових магазинів, багато з них у Китаї, які компенсували рішення закрити 81 магазин у Росії після вторгнення в Україну. Компанія заявила, що загальна кількість магазинів досягла 904.
- Крістіансен сказав, що «Лего» очікує, що дохід цього року зросте, але незначно. Щоб задовольнити зростаючий попит, компанія має намір відкрити новий завод у Вʼєтнамі цього року та завод у Сполучених Штатах у 2025 році.
Контекст
Показники датської компанії з 90-річною історією різко контрастують з невтішними результатами інших провідних виробників іграшок, які пояснюють мляві продажі економічною нестабільністю та різким збільшенням інфляції минулого року.
Минулого місяця виробник Mattel Dolls заявив, що його продажі не змінилися в 2022 році і становили $5,4 млрд порівняно з попереднім роком, тоді як річний дохід Hasbro зменшився на 9% – до $5,9 млрд. Обидва американські виробники іграшок пережили важкий святковий період, коли продажі значно зменшилися порівняно з тим самим періодом 2021 року.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.