Porsche отримав €37,6 млрд річного доходу після IPO. Це найкращий результат в історії автовиробника /Shutterstock
Категорія
Новини
Дата

Porsche отримав €37,6 млрд річного доходу після IPO. Це найкращий результат в історії автовиробника

1 хв читання

Shutterstock

Німецький виробник спортивних автомобілів Porsche, який минулого року розмістив свої акції, заявив, що операційний прибуток у 2022 році підскочив на 27% – до €6,7 млрд, при цьому дохід становив €37,6 млрд, пише Financial Times.

Ключові факти

  • Компанія Porsche повідомила про зростання продажів і прибутків за перший рік після першого публічного розміщення акцій. Генеральний директор Олівер Блюм сказав, що це «найсильніший результат в історії Porsche».
  • У Porsche прогнозують маржу прибутку в діапазоні від 17 до 19% та дохід у розмірі €40–42 млрд на 2023 рік, «якщо економічні складні умови не стануть ще більшими».
  • Минулого року компанія випередила свою материнську компанію Volkswagen і стала найдорожчим автовиробником у регіоні лише через кілька днів після виходу на біржу.

Контекст

У 2021 році дохід Porsche склав €33,1 млрд, а рентабельність продажів – 16%. Це на 9,7% більше, ніж під час фінансової кризи 2009 року.

Глобальні продажі Porsche у 2021 році становили 301 915 автомобілів, що на 11% більше, ніж у 2020 році. Найбільше зростання зафіксовано на Американському континенті – 84 657 (+22%). Китай – найбільший ринок збуту для Porsche – 95 671 (+8%). Клієнтам у Європі продано 86 160 автомобілів – на 7% більше, ніж 2020 року.

Німецький автоконцерн Volkswagen AG провів первинне розміщення акцій Porsche AG за верхньою межею раніше озвученого цінового діапазону, пише The Wall Street Journal.

IPO стало найбільшим у Європі після розміщення акцій Glencore Plc обсягом близько $10 млрд, що відбулося у 2011 році. Загалом VW, який володіє 75% акцій Porsche, планував залучити до €19,5 млрд від їхнього продажу. Компанія заявила, що планує розподілити майже половину доходів серед акціонерів VW у вигляді спеціальних дивідендів. 

6 жовтня компанія Porsche посіла перше місце в рейтингу найдорожчих автовиробників Європи, обігнавши материнський концерн Volkswagen, оскільки ціна нещодавно зареєстрованих акцій виробника спортивних автомобілів різко зросла.

У 2022 році автовиробник поставив клієнтам 309 884 автомобілі, що на 3% більше, ніж попереднього року, свідчать дані компанії з німецького Штутгарта. Поставки в Європі зросли на 7% й сягнули 62 685 авто.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні