Категорія
Новини
Дата

Поставки автомобілів Porsche у 2022 році зросли в усіх регіонах, окрім Китаю

Німецький виробник спортивних авто Porsche у 2022 році поставив клієнтам 309 884 автомобілі, що на 3% більше, ніж попереднього року, свідчать дані компанії із німецького Штутгарта. Поставки в Європі зросли на 7%, сягнувши 62 685 авто.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • У компанії заявили про складні випробовування, зокрема через війну в Україні, збої в ланцюгах постачання та кризу напівпровідників. «Попри все, нам вдалося втілити мрію про володіння Porsche більшої кількості клієнтів, ніж будь-коли раніше», – зазначив Детлев фон Платен, член правління з продажу та маркетингу Porsche AG.
  • У Європі Porsche поставив 62 685 авто. Це на 7% більше, ніж попереднього року. На внутрішньому ринку Німеччини 29 512 клієнтів отримали свої авто (+3%). 
  • У Північній Америці Porsche зафіксував 79 260 поставок, що відповідає рівню попереднього року. «Це був особливо високий результат з огляду на проблеми з логістикою та постачанням, які почалися цього року», – наголосили в компанії. 
  • У Китаї клієнтам було поставлено 93 286 автомобілів (-2%). Незначне падіння на найбільшому ринку у світі пов’язане переважно з наслідками пандемії COVID. 
  • Найбільшим попитом у 2022 році, як і раніше, користувалися позашляховики бренда: за рік Porsche поставив 95 604 Cayenne. Друге місце посів Macan (86 724). Спорткар Porsche 911 також залишається дуже популярним (40 410). Продажі спортивного седана Panamera становили 34 142 одиниці.
  • У 2022 році Porsche поставив 34 801 автомобіль модельного ряду Taycan (-16%). Зниження відбулося через збої в ланцюзі постачання та обмежену доступність компонентів.

Контекст

Енергетична криза в Європі, за найгіршого сценарію, може призвести до скорочення виробництва автомобілів майже на 40%, або більш ніж на 1 млн автомобілів за квартал до кінця 2023 року, заявляли восени аналітики S&P Global Mobility.

У звіті S&P Global Mobility повідомило, що ланцюжок поставок автомобільної промисловості, який уже пережив пандемію COVID-19 і вторгнення Росії в Україну, «може зіткнутися із сильним тиском» через різке зростання цін на енергію або навіть відключення електроенергії.

S&P Global Mobility заявила, що витрати на виробництво автомобілів уже зросли в діапазоні від €687 до €773 за автомобіль проти рівня до енергетичної кризи в €50, що створює навантаження, зокрема, для дрібніших постачальників.

На думку головного аналітика S&P Global Mobility Едвіна Поупа, хоча автомобільна промисловість зможе пережити цю зиму, проте, якщо у Європи не буде плану на наступну зиму, багато постачальників її не переживуть.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні