Німецький виробник спортивних авто Porsche у 2022 році поставив клієнтам 309 884 автомобілі, що на 3% більше, ніж попереднього року, свідчать дані компанії із німецького Штутгарта. Поставки в Європі зросли на 7%, сягнувши 62 685 авто.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У компанії заявили про складні випробовування, зокрема через війну в Україні, збої в ланцюгах постачання та кризу напівпровідників. «Попри все, нам вдалося втілити мрію про володіння Porsche більшої кількості клієнтів, ніж будь-коли раніше», – зазначив Детлев фон Платен, член правління з продажу та маркетингу Porsche AG.
- У Європі Porsche поставив 62 685 авто. Це на 7% більше, ніж попереднього року. На внутрішньому ринку Німеччини 29 512 клієнтів отримали свої авто (+3%).
- У Північній Америці Porsche зафіксував 79 260 поставок, що відповідає рівню попереднього року. «Це був особливо високий результат з огляду на проблеми з логістикою та постачанням, які почалися цього року», – наголосили в компанії.
- У Китаї клієнтам було поставлено 93 286 автомобілів (-2%). Незначне падіння на найбільшому ринку у світі пов’язане переважно з наслідками пандемії COVID.
- Найбільшим попитом у 2022 році, як і раніше, користувалися позашляховики бренда: за рік Porsche поставив 95 604 Cayenne. Друге місце посів Macan (86 724). Спорткар Porsche 911 також залишається дуже популярним (40 410). Продажі спортивного седана Panamera становили 34 142 одиниці.
- У 2022 році Porsche поставив 34 801 автомобіль модельного ряду Taycan (-16%). Зниження відбулося через збої в ланцюзі постачання та обмежену доступність компонентів.
Контекст
Енергетична криза в Європі, за найгіршого сценарію, може призвести до скорочення виробництва автомобілів майже на 40%, або більш ніж на 1 млн автомобілів за квартал до кінця 2023 року, заявляли восени аналітики S&P Global Mobility.
У звіті S&P Global Mobility повідомило, що ланцюжок поставок автомобільної промисловості, який уже пережив пандемію COVID-19 і вторгнення Росії в Україну, «може зіткнутися із сильним тиском» через різке зростання цін на енергію або навіть відключення електроенергії.
S&P Global Mobility заявила, що витрати на виробництво автомобілів уже зросли в діапазоні від €687 до €773 за автомобіль проти рівня до енергетичної кризи в €50, що створює навантаження, зокрема, для дрібніших постачальників.
На думку головного аналітика S&P Global Mobility Едвіна Поупа, хоча автомобільна промисловість зможе пережити цю зиму, проте, якщо у Європи не буде плану на наступну зиму, багато постачальників її не переживуть.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.