Премія «Слушно» від MEGOGO Audiо нагородила найкращі українські подкасти 2024 року. Цьогоріч обрали переможців у 12 категоріях, об’єднавши оцінки глядачів і журі. Гран-прі отримав подкаст «Перефарбований Лис», який досліджує світогляд та поведінку українців через класичну літературу.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- На аудіопремію «Слушно» подалися 183 подкасти – найбільше за чотири роки існування премії. У найпопулярнішій категорії «Здоров’я, стосунки й саморозвиток» змагався 41 подкаст.
- Система оцінювання та результати формувалися з балів від слухачів та експертного журі. Слухачі віддали понад 17 000 голосів (попереднього року ця цифра становила близько 15 000).
- Володарем гран-прі став подкаст «Перефарбований Лис», який досліджує світогляд українців через класичну літературу. Автори шоу отримали 45 000 грн на розвиток проєкту від MEGOGO.
- Гранти в розмірі €1000 від українського Goethe-Institut та компанії MacPaw Space отримали подкасти Unzip про історію української музики і «Буде тобі наука» про проблемні аспекти інновацій.
Найкращі українські подкасти за версією «Слушно»
- Гран-прі – «Перефарбований Лис»
- Найкращий подкаст про здоровʼя та саморозвиток – «Не мали дівки клопоту»
- Найкращий подкаст про науку й технології – «Буде тобі наука»
- Найкращий спортивний подкаст – F1Podcast
- Найкращий незалежний подкаст – Chumaky
- Найкращий подкаст про бізнес – «Не під запиc»
- Найкращий розважальний подкаст – «Фінансова терапія»
- Найкращий подкаст про літературу й читання – «Висока полиця»
- Найкращий подкаст про культуру й мистецтво – Unzip
- Найкращий історичний подкаст – Unzip
- Найкращий подкаст про професії – «На рівні»
- Найкращий подкаст у жанрі інтервʼю – The Blue Eyed Podcast
- Найкращий інформаційний подкаст – «Ранкове допіо»
Контекст
Премію «Слушно» заснувала команда MEGOGO Audio у 2021 році, щоб стимулювати зростання подкаст-індустрії. Цьогоріч рекламу подкастів-переможців розмістили на екрані ТРЦ «Гулівер» в центрі Києва. «Так ми хочемо привернути до переможців увагу ще більшої аудиторії», – коментує маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина.
Головна проблема українських подкастерів – брак слухачів, свідчить дослідження MEGOGO 2023 року. Більше 45% опитаних творців монетизують свої подкасти. Для цього 60% використовують донейти від спільноти, 43,2% – грантові можливості, а 43,2% шукають спонсорів серед комерційних брендів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.