Категорія
Новини
Дата

Nestle визнала понад 60% своїх основних продуктів харчування шкідливими для здоров’я

Компанія Nestle визнала, що понад 60% її основних продуктів харчування і напоїв не відповідають «загальноприйнятому визначенню» здорового харчування. Про це пише Financial Times із посиланням на внутрішній документ, який потрапив у розпорядження видання.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • У документі говориться, що тільки 37% їжі та напоїв Nestle, за винятком кормів для тварин і спеціальних медичних вітамінів, отримали оцінку вище 3,5 за пʼятибальною рейтинговою системою Австралії, яку використовують у міжнародних дослідженнях.
  • Оцінку в 3,5 бала і вище присвоюють не шкідливим для здоров’я продуктам.
  • У загальному портфелі продуктів харчування та напоїв Nestle близько 70% не відповідали цьому граничному значенню. Зокрема, у 96% напоїв (не включаючи чисту каву) і 99% кондитерських виробів і морозива рейтинги нижчі.
  • Граничному значенню оцінки 3,5 відповідали 82% виробленої Nestle води і 60% молочної продукції.
  • У документі зазначають недоліки деяких продуктів. Зокрема, піца DiGiorno містить близько 40% рекомендованої денної дози натрію, а піца Hot Pockets – 48%.
  • Ще один продукт – напій San Pellegrino зі смаком апельсина отримав найгіршу з можливих оцінку «Е» в рамках системи оцінювання Nutri-Score. У 100 мл напою виявилося понад 7,1 грама цукру.
  • У напої Nesquik зі смаком полуниці виявилося 14 грам цукру на 14 грам продукту. Цей продукт описується як «відмінний сніданок, аби підготувати дітей до нового дня».
  • У документі відсутня інформація про такі продукти Nestle, як дитяче харчування, корми для тварин, кава і продукти для людей із певними захворюваннями. Це означає, що дані стосуються продуктів, на які припадає приблизно половина річного доходу Nestle – $102,87 млрд.

Контекст

Виробники продуктів харчування змушені реагувати на глобальну боротьбу з проблемами ожиріння і розповсюдження більш здорового харчування. Керівники Nestle обмірковують, які нові зобов’язання компанії варто взяти на себе. Очікується, що плани будуть озвучені в цьому році.

Також Nestle почала заходити на ринок веганських продуктів. Зокрема, 2021 року створила бренд рослинного молока під назвою Wunda і випустила перший веганський батончик KitKat. Крім того, виробляє ковбаси та мʼясний фарш на рослинній основі, а також морозиво й кавові продукти без молока.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні