Компанія Nestle визнала, що понад 60% її основних продуктів харчування і напоїв не відповідають «загальноприйнятому визначенню» здорового харчування. Про це пише Financial Times із посиланням на внутрішній документ, який потрапив у розпорядження видання.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У документі говориться, що тільки 37% їжі та напоїв Nestle, за винятком кормів для тварин і спеціальних медичних вітамінів, отримали оцінку вище 3,5 за пʼятибальною рейтинговою системою Австралії, яку використовують у міжнародних дослідженнях.
- Оцінку в 3,5 бала і вище присвоюють не шкідливим для здоров’я продуктам.
- У загальному портфелі продуктів харчування та напоїв Nestle близько 70% не відповідали цьому граничному значенню. Зокрема, у 96% напоїв (не включаючи чисту каву) і 99% кондитерських виробів і морозива рейтинги нижчі.
- Граничному значенню оцінки 3,5 відповідали 82% виробленої Nestle води і 60% молочної продукції.
- У документі зазначають недоліки деяких продуктів. Зокрема, піца DiGiorno містить близько 40% рекомендованої денної дози натрію, а піца Hot Pockets – 48%.
- Ще один продукт – напій San Pellegrino зі смаком апельсина отримав найгіршу з можливих оцінку «Е» в рамках системи оцінювання Nutri-Score. У 100 мл напою виявилося понад 7,1 грама цукру.
- У напої Nesquik зі смаком полуниці виявилося 14 грам цукру на 14 грам продукту. Цей продукт описується як «відмінний сніданок, аби підготувати дітей до нового дня».
- У документі відсутня інформація про такі продукти Nestle, як дитяче харчування, корми для тварин, кава і продукти для людей із певними захворюваннями. Це означає, що дані стосуються продуктів, на які припадає приблизно половина річного доходу Nestle – $102,87 млрд.
Контекст
Виробники продуктів харчування змушені реагувати на глобальну боротьбу з проблемами ожиріння і розповсюдження більш здорового харчування. Керівники Nestle обмірковують, які нові зобов’язання компанії варто взяти на себе. Очікується, що плани будуть озвучені в цьому році.
Також Nestle почала заходити на ринок веганських продуктів. Зокрема, 2021 року створила бренд рослинного молока під назвою Wunda і випустила перший веганський батончик KitKat. Крім того, виробляє ковбаси та мʼясний фарш на рослинній основі, а також морозиво й кавові продукти без молока.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.