Онлайн-університет Choice31 (є частиною Netpeak Group) та Міністерство цифрової трансформації України спільно з експертами з історії, культури, теології, бізнесу та політології запустили інтерактивний курс «Be Brave Like Ukraine». Він присвячений процесу формування української ідентичності та сміливості.
Ключові факти
- Онлайн-курс став логічним продовженням міжнародної рекламної кампанії «Bravery to be Ukraine». Консультантом проєкту виступила команда креативного агентства Banda.
- Курс «Be Brave Like Ukraine» складається із коротких уроків про культуру, географію, історію, бізнес. Автори ілюструють процес формування України та відповідають на питання: як бути сміливими, мов Україна?
- «Українців у світі вже знають як націю хоробрих людей. Людей, що голіруч зупиняють танки та продовжують наближати перемогу під загрозою смерті. Зараз нас асоціюють із сміливістю. Але люди не знають, що наша нація була такою завжди. Від Київської Русі до Запорізької січі. Від дисидентського руху до Революції Гідності. Онлайн-курс «Be Brave Like Ukraine» – це чудова можливість дізнатися більше про нашу націю», – зазначив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
- Навчальний продукт створили, аби українці закрили «білі плями» у знаннях про свою державу, а іноземці дізнались більше про Україну та її історію. Тому курс доступний двома мовами – англійською та українською.
«У протидії кремлівській агресії є три фронти: фізичний (власне, буквальний фронт), економічний та інформаційний. Наш проєкт створений для інформаційного фронту – людина, яка пройде цей курс, вже ніколи не піддасться впливу імперської пропаганди з їхніми наративами, які знецінюють Україну».
Артем Бородатюк засновник групи компаній Netpeak Group
Контекст
«Сміливість» – всесвітня комунікаційна кампанія, ініційована Офісом президента та Кабінетом міністрів України. Автором ідеї кампанії стало креативне агентство Banda.
Білборди проєкту «Сміливість» побачили у Бостоні, Сан-Франциско, Вашингтоні, Лондоні, Мілані, Мадриді, Амстердамі, Варшаві, Берліні, Ризі та Таллінні. Загалом кампанія отримала більше 10 тисяч рекламних площин по світу, розповів Forbes виконавчий директор Banda Дмитро Адабір.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.