Компанія Continental Global Holding Netherlands B.V, що володіє заводом і дистрибʼютором шин у Росії, підписала угоду про продаж своєї частки в торговій компанії «Континентал Тайрс Рус» з АТ «Промислові активи С8», пише «Коммерсантъ».
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
Ключові факти
- За даними видання, компанія «Промислові активи С8» повʼязана з S8 Capital бізнесмена Армена Саркісяна, що займається у РФ держлотереями.
- Аналогічна угода, ймовірно, була укладена і щодо заводу шин, зараз обидві очікують на схвалення влади. 19 квітня Frankfurter Allgemeine повідомила, що угода з продажу російських активів Continental очікує на схвалення влади.
- Згідно із матеріалом, Саркісян є партнером співвласника дилера «Авілон» Олександра Варшавського, сам «Авілон» зараз купує калузький завод Volkswagen. На думку аналітиків, цей партнер може гарантувати шинному заводу обсяги постачання.
- Зазначається, що угода була підписана у лютому, але на кінець березня вимоги щодо закриття угоди не були виконані в повному обсязі.
- На початку березня гендиректор Continental Микола Сетцер говорив, що продаж активів у РФ, який обговорює компанія, включає і завод шин у Калузі (ТОВ «Континентал Калуга»).
- У російському офісі Continental повідомили, що представництва компанії, зокрема «Континентал Тайрс Рус» та «Континентал Калуга», «продовжують працювати у штатному режимі».
- Завод виробляє шини трьох брендів: Continental, Gislaved та Matador, потужність – 3,3 млн шин на рік.
Контекст
Російський автодилер «Авілон» придбає завод Volkswagen під Калугою, пишуть «Ведомости» з посиланням на джерела. За даними видання, уряд РФ схвалив покупку, про суму угоди не повідомляється.
Volkswagen не міг вийти з РФ через позови групи ГАЗ. Перший структура Олега Дерипаски подала у березні, вимагаючи стягнення з «Фольксваген Груп Рус» близько $200 млн збитків і скасування розриву угоди про контрактне складання VW і Skoda на ГАЗі. Другий був поданий до міжнародного Volkswagen AG – на $350 млн. Як зазначає видання, ці позови заморозили активи німецького автоконцерна у Росії та загальмували їх продаж. Але в середині квітня суд повністю зняв обмеження з активів VW.
Раніше «Коммерсантъ» писав, що автодилер «Авілон» Олександра Варшавського планує випускати там автомобілі Chery, а Армена Саркісяна росЗМІ називали бізнес-партнером Варшавського.
Приблизно 2000 заявок від іноземних компаній про вихід із ринку чекають на схвалення від уряду РФ. Щоб розглянути їх усі, знадобиться щонайменше вісім років, йдеться в моніторингу KSE Institute. Лише 15,7% іноземних компаній повністю згорнули діяльність і покинули ринок РФ, тоді як 28% вичікують і 23,8% продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 32,5% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.