У першому півріччі 2025 року «Нова пошта» в Молдові збільшила кількість оброблених посилок до 4,6 млн, повідомила пресслужба компанії. Це на 305,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- «Нова пошта» доставляє посилки по всій Молдові та за її межами. У першому півріччі кількість внутрішніх відправлень перевищила 396 тисяч — на 7,5% більше, ніж торік.
- Міжнародні доставки у січні-червні 2025 зросли майже ушестеро та досягли 4,2 млн порівняно з показниками аналогічного періоду торік. Найбільше замовлень клієнти отримують з Китаю, США, Румунії та України — переважно з платформ Temu, Joom, Aliexpress, iHerb, Zapatos, Trendyol і MakeUp.
- У 2025-му НП запланувала розширення партнерської мережі у Молдові та запросила місцевих підприємців стати частиною групи. За пів року українська група відкрила в Молдові сім нових відділень, три з яких – партнерські: у Ніспоренах, Дрокії, Варниці.
- «Це дозволить нам впроваджувати нові послуги, розширити можливості доставки і логістично з’єднати Молдову з іншими країнами Європи і світу», – розповів CEO групи у Молдові Сергій Шапран.
- За даними пресслужби, українська компанія є лідером у Молдові за кількістю поштоматів та єдиним логістичним оператором, що забезпечує доставку в пункти видачі.
Контекст
Станом на липень 2025 року мережа «Нової пошти» у Молдові налічує 37 відділень, 83 пункти видачі, 260 поштоматів та 3 сортувальні термінали.
За перше півріччя 2025-го українська група заплатила до бюджету Молдови 26,5 млн леїв податків.
Для НП ринок Молдови – єдиний серед закордонних, що стабільно генерує для української групи дохід, розповідав співзасновник групи Nova Володимир Поперешнюк в інтерв’ю Forbes Ukraine на початку липня.
«Ми відкрилися там в 2015 році, і зараз нарешті можу констатувати, що ми лідери ринку. Ми тиснемо ще, і хочемо зробити в Молдові ще більше великих досягнень», – розповідав Поперешнюк.
Поки більше 90% доходів групи приносить ринок України, але до 2030 року його частка може скоротитись до 50%, казав Поперешнюк. За три роки війни виторг групи Nova зріс удвічі, до 54,25 млрд грн. Чистий прибуток в середньому зростав на третину щороку, але у 2024-му – на 11%, до 3,81 млрд грн.
У 2024-му група розраховувала вийти на ринки 18 країн, але план вдалося виконати лише на третину. На середину 2025-го Nova має підрозділи в Литві, Молдові, Польщі, Словаччині, Угорщині, Румунії, Естонії, Латвії, Чехії, Канаді, Великій Британії, Франції, Італії, Бельгії, Іспанії, Нідерландах.
Чому відбулося гальмування експансії та чи змусить воно компанію Вячеслава Климова та Володимира Поперешнюка відмовитися від планів – у матеріалі Forbes Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.