Категорія
Новини
Дата

«Нова пошта» відновила роботу мобільного додатку та сервісу авторизації після збою

1 хв читання

Мобільний додаток «Нової пошти» відновив роботу після збою, йдеться у релізі компанії. Також працює сервіс авторизації.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Знову можна створювати накладні, проводити онлайн-оплати, відстежувати свої посилки, отримувати та відправляти через поштомати», – сказано у повідомленні.
  • Також доступні усі сервіси на відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо. 
  • Сплачувати посилки кур’єру також можна усіма способами оплати.

Контекст

У середу, 17 травня, клієнти «Нової пошти» почали скаржитися на проблеми із роботою застосунку й інших онлайн-послуг служби доставки. Зокрема, користувачі не могли зайти в особистий кабінет, перевірити статус відправлень, забрати посилку. 

18 травня компанія заявила, що докладає усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку і обіцяла відновити про це у соціальних мережах та на сайті. «Це не фішингова атака. Ми наразі готуємось до відновлення роботи», – уточнили у «Новій пошті».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд