Мобільний додаток «Нової пошти» відновив роботу після збою, йдеться у релізі компанії. Також працює сервіс авторизації.
Ключові факти
- «Знову можна створювати накладні, проводити онлайн-оплати, відстежувати свої посилки, отримувати та відправляти через поштомати», – сказано у повідомленні.
- Також доступні усі сервіси на відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо.
- Сплачувати посилки кур’єру також можна усіма способами оплати.
Контекст
У середу, 17 травня, клієнти «Нової пошти» почали скаржитися на проблеми із роботою застосунку й інших онлайн-послуг служби доставки. Зокрема, користувачі не могли зайти в особистий кабінет, перевірити статус відправлень, забрати посилку.
18 травня компанія заявила, що докладає усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку і обіцяла відновити про це у соціальних мережах та на сайті. «Це не фішингова атака. Ми наразі готуємось до відновлення роботи», – уточнили у «Новій пошті».
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.