Мобільний додаток «Нової пошти» відновив роботу після збою, йдеться у релізі компанії. Також працює сервіс авторизації.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- «Знову можна створювати накладні, проводити онлайн-оплати, відстежувати свої посилки, отримувати та відправляти через поштомати», – сказано у повідомленні.
- Також доступні усі сервіси на відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо.
- Сплачувати посилки кур’єру також можна усіма способами оплати.
Контекст
У середу, 17 травня, клієнти «Нової пошти» почали скаржитися на проблеми із роботою застосунку й інших онлайн-послуг служби доставки. Зокрема, користувачі не могли зайти в особистий кабінет, перевірити статус відправлень, забрати посилку.
18 травня компанія заявила, що докладає усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку і обіцяла відновити про це у соціальних мережах та на сайті. «Це не фішингова атака. Ми наразі готуємось до відновлення роботи», – уточнили у «Новій пошті».
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.