Через технічний збій мобільний застосунок «Нової пошти» тимчасово не працює, повідомили Forbes у компанії. Наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
Ключові факти
- «Це не фішингова атака. Ми наразі готуємось до відновлення роботи», – уточнили у «Новій пошті».
- Компанія додала, що докладає усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку і обіцяла відновити про це у соціальних мережах та на сайті.
- «Усі хто очікують посилки у поштомат сьогодні найближчим часом – вам зателефонує оператор «Нової пошти» і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі», – повідомив представник компанії.
- Наразі усі послуги по відправці посилок і вантажів та фінансові послуги можна отримати у будь-якому нашому відділенні. Всі інші цифрові точки дотику — API, бізнес-кабінет, сайт – працюють.
Контекст
У середу, 17 травня, клієнти «Нової пошти» почали скаржитися на проблеми із роботою застосунку й інших онлайн-послуг служби доставки. Зокрема, користувачі не могли зайти в особистий кабінет, перевірити статус відправлень, забрати посилку.
«Нова пошта» продовжує відкривати нові відділення, будувати й відновлювати зруйновані термінали та доставляти посилки на звільнені території.
Напочатку квітня «Нова пошта» провела випуск цінних паперів серії «С» без здійснення публічної пропозиції на суму 800 млн грн. Розміщення облігацій здійснили для залучення коштів на фінансування інвестиційних проєктів, зокрема, на розширення та оновлення логістичної інфраструктури в Україні, а також на розвиток IT-інфраструктури.
Крім того, «Нова пошта» також планує здійснити додаткову емісію облігацій серії «D» на базі річної фінансової звітності за 2022 рік.
- Категорія
- Новини
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.