Компанія «Нова Пошта» оновила «Сейф-сервіс» у мобільному додатку. Відтепер покупцю не потрібно робити передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключві факти
- Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» «Нової Пошти» здійснюється виключно через мобільний додаток компанії, у якому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення.
- Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку, пояснили в компанії.
- При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
- Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу становить 20 грн, незалежно від вартості посилки.
- Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасовано. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової Пошти».
Контекст
У лютому «Нова Пошта» запустила послугу пакування для поштоматів. Тепер із поштоматів «Нової Пошти» можна відправляти незапаковані посилки. Їх запакує курʼєр за 15 грн, незалежно від розміру посилки. Послуга доступна при створенні електронної накладної у мобільному додатку «Нової Пошти» для поштоматів по всій Україні.
Після того, як клієнт підтвердив завантаження посилки у поштомат, диспетчер автоматично отримує повідомлення про надходження нової посилки та направляє заявку кур’єру для забору відправлення.
Зважаючи на стрибки цін на пальне та інші витрати, «Нова Пошта» з початку 2023 року внесла зміни до тарифів.
У «Новій Пошті» зазначили, що продовжують відкривати нові відділення, будують і відновлюють зруйновані термінали, забезпечують доставку посилок на звільнені території.
Також компанія заявила, що власним коштом купує генератори, додаткове обладнання для посилення зв’язку, створює запаси пального, аби відділення були «пунктами незламності».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.