Європейська мовна спілка (EBU) та BBC підтвердили, що пісенний конкурс Євробачення-2023 відбудеться у Великій Британії, йдеться в повідомленні «Суспільного». Конкурс відбудеться від імені цьогорічного мовника-переможця – української телерадіокомпанії «Суспільне мовлення».
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- EBU розглянула низку варіантів із мовником-переможцем. Після обговорень було вирішено, що саме BBC виступить організатором 67-го пісенного конкурсу Євробачення.
- Представники «Суспільного мовлення» співпрацюватимуть із BBC, щоб розробити та впровадити українські елементи в шоу наступного року.
- Україна, як країна-переможниця Євробачення-2022, також автоматично потрапить до фіналу майбутнього конкурсу.
- Місто-господар наступного року буде обрано в найближчі місяці після конкурсної процедури, яка розпочнеться цього тижня. Дати проведення конкурсу будуть оголошені згодом.
- Логотип події 2023 року також буде оприлюднено пізніше. Він відображатиме унікальність проведення конкурсу наступного року та співпрацю між країною-господаркою і цьогорічними переможцями.
Контекст
ТРК «Суспільне мовлення», яка є членом Європейської мовної спілки, забезпечує відбір і участь представника України в конкурсі Євробачення, буде офіційним транслятором конкурсу.
У травні цього року гурт Kalush Orchestra з піснею Stefania посів перше місце на 66-му конкурсі Євробачення. Загальна сума балів – 631. Друге місце у представника Великої Британії Сема Райдера з піснею Space man, у фіналі він набрав 466 балів.
17 червня в EBU оголосили, що Євробачення-2023 неможливо провести в Україні через війну. Пізніше там підтвердили й пояснили таке рішення. В оцінці безпеки, наданій Україною, визначено низку ризиків, які можуть вплинути на захід, серед них ракетні атаки, додали організатори. Крім того, війна може змусити учасників Євробачення-2023 та делегації відмовитись від поїздки в Україну, пояснили в EBU.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.