BlaBlaCar /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Forbes Digital

«Перший прецедент з цифровою платформою». АМКУ змусив BlaBlaCar змінити умови повернення сервісного збору. Чи готові Rozetka та сервіси таксі до посилення уваги регулятора?

3 хв читання

АМКУ взявся за цифрові платформи. Що кейс BlaBlaCar про зменшення збору означає для Rozetka, Uklon та інших платформ Фото Getty Images

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:51 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:51

Після майже року розслідування Антимонопольного комітету (АМКУ) найбільша в світі платформа для пошуку автомобільних попутників BlaBlaCar чіткіше прописала власні правила повернення сервісного збору для скасованих поїздок та знизила його максимальний ліміт на 13%. Це вперше АМКУ змусив цифрову платформу змінити власні правила. Що це означає для інших гравців ринку?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

У грудні 2024-го АМКУ виявив, що підходи BlaBlaCar до встановлення та повернення сервісного збору були нечіткими та непрозорими й порушували конкуренцію. Наприклад, компанія в одних випадках повертала пасажиру сервісний збір за скасовану поїздку, а в інших – ні.

У березні АМКУ оштрафував BlaBlaCar (ТОВ «І-Тревелс») на 424 500 грн. Компанія не надала запитувані в неї дані у встановлений 15-денний термін. У BlaBlaCar це пояснили внутрішнім збоєм комунікації, а не умисним ігноруванням.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні