Категорія
Новини
Дата

Philip Morris сумнівається в можливості продати активи в Росії

1 хв читання

Намагання тютюнового концерну Philip Morris International продати російський бізнес через війну в Україні поки що не мають успіху. Компанія сумнівається, що за теперішнього регулювання угод за участю іноземних інвесторів у Росії це можливо, заявив головний виконавчий директор PMI Яцек Ольчак в інтервʼю Financial Times.

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • Компанія вела переговори принаймні з трьома «серйозними» потенційними покупцями, але обговорення зайшли в глухий кут, зазначив Ольчак. За його словами, у нинішній правовій конструкції російська влада може диктувати всі умови транзакції, включаючи суму, доступ до грошових коштів, майбутню дивідендну політику нового власника та інше.
  • Він зазначив, що наразі у нього немає ні покупця, здатного на таку угоду, ні надії його знайти.
  • При цьому Ольчак наголосив, що просто «кинути» російські активи, попри критику щодо затягування з виходом із РФ, компанія не має змоги. «Я не можу просто втратити терпіння та залишити все. Це не мої гроші, це гроші акціонерів, я керую ними», – заявив Ольчак. Водночас він зазначив, що і рішення залишитися в РФ компанія не ухвалювала.

Контекст

Philip Morris International розпочала роботу в РФ 1992 року. Портфель брендів включає марки Marlboro, L&M, Bond Street, Parliament та інші.

У Росії PMI володіє тютюновою фабрикою в Ленінградській області, виробнику також належить компанія «Філіп Морріс Сейлз енд Маркетинг», яка через мережу філій більш ніж у 100 російських містах займається дистрибуцією цигарок. Восени 2021 року PMI ухвалила рішення закрити фабрику в Краснодарському краї на тлі скорочення тютюнового ринку.

На Росію та Україну минулого року припало 8% виторгу PMI у розмірі $31,7 млрд.

Після початку великої війни компанія призупинила нові інвестиції та скоротила операції в РФ.

Конкурент PMI, компанія Imperial Brands, продала свої російські підприємства місцевому партнеру невдовзі після повномасштабного вторгнення, що призвело до скорочення річного прибутку на $463 млн. Інші тютюнові групи, зокрема, Japan Tobacco, не планують йти, а British American Tobacco намагається укласти угоду про продаж.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд