Категорія
Новини
Дата

Philip Morris сумнівається в можливості продати активи в Росії

1 хв читання

Намагання тютюнового концерну Philip Morris International продати російський бізнес через війну в Україні поки що не мають успіху. Компанія сумнівається, що за теперішнього регулювання угод за участю іноземних інвесторів у Росії це можливо, заявив головний виконавчий директор PMI Яцек Ольчак в інтервʼю Financial Times.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

Ключові факти

  • Компанія вела переговори принаймні з трьома «серйозними» потенційними покупцями, але обговорення зайшли в глухий кут, зазначив Ольчак. За його словами, у нинішній правовій конструкції російська влада може диктувати всі умови транзакції, включаючи суму, доступ до грошових коштів, майбутню дивідендну політику нового власника та інше.
  • Він зазначив, що наразі у нього немає ні покупця, здатного на таку угоду, ні надії його знайти.
  • При цьому Ольчак наголосив, що просто «кинути» російські активи, попри критику щодо затягування з виходом із РФ, компанія не має змоги. «Я не можу просто втратити терпіння та залишити все. Це не мої гроші, це гроші акціонерів, я керую ними», – заявив Ольчак. Водночас він зазначив, що і рішення залишитися в РФ компанія не ухвалювала.

Контекст

Philip Morris International розпочала роботу в РФ 1992 року. Портфель брендів включає марки Marlboro, L&M, Bond Street, Parliament та інші.

У Росії PMI володіє тютюновою фабрикою в Ленінградській області, виробнику також належить компанія «Філіп Морріс Сейлз енд Маркетинг», яка через мережу філій більш ніж у 100 російських містах займається дистрибуцією цигарок. Восени 2021 року PMI ухвалила рішення закрити фабрику в Краснодарському краї на тлі скорочення тютюнового ринку.

На Росію та Україну минулого року припало 8% виторгу PMI у розмірі $31,7 млрд.

Після початку великої війни компанія призупинила нові інвестиції та скоротила операції в РФ.

Конкурент PMI, компанія Imperial Brands, продала свої російські підприємства місцевому партнеру невдовзі після повномасштабного вторгнення, що призвело до скорочення річного прибутку на $463 млн. Інші тютюнові групи, зокрема, Japan Tobacco, не планують йти, а British American Tobacco намагається укласти угоду про продаж.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні