Британський сервіс продажу контенту за передплатою OnlyFans, який популярний серед секс-працівників та знаменитостей, веде переговори про залучення нового фінансування. Компанію оцінюють у понад $1 млрд, пише Bloomberg з посиланням на джерела.
Ключові факти
- Компанія працює з консультантом, аби зацікавити інвесторів. Вони мають допомогти OnlyFans стати більш популярною медіаплатформою і знизити репутацію в сфері порно.
- Платформа хоче асоціюватися з місцем, де знаменитості та спортсмени спілкуються з фанатами.
- OnlyFans також прагне залучити більше рекламодавців, яких наразі відштовхує звʼязок платформи з порно.
- Нині серед користувачів OnlyFans боксер Флойд Мейвезер і реперка Cardi B.
Контекст
OnlyFans було створено 2016 року Тімом Стокле і його батьком, колишнім інвестбанкіром Barclays Гаєм Стокле. Тім помітив, що впливові особи в соціальних мережах не можуть монетизувати контент, окрім як через рекламні угоди. Це був шостий бізнес, який розпочав Тім. Попередні спроби не увінчалися успіхом. Сервіс дає змогу творцям контенту, таким як музиканти або зірки еротики й порно, продавати відео, повідомлення і статті фанатам, які платять від $5 до $50 на місяць. Автор отримує 80% коштів, а 20% – комісія сервісу. 2018 року як мінімум 75% акцій Fenix International придбав власник порносайту MyFreeCams «іммігрант з України у першому поколінні» Леонід Радвінський. Нині його частка оцінюється приблизно у $1,8 млрд, що зробило Радвінського доларовим мільярдером.
OnlyFans за минулий фінансовий рік (закінчився в листопаді 2020 року) збільшив дохід на 540%, до $400 млн. Кількість творців контенту збільшилася майже в пʼять разів, до 1,6 млн. Кількість підписників виросла на понад на 500%, до 82 млн. Нині платформа має понад 130 млн зареєстрованих користувачів.
Прибуток після оподаткування торік зріс до $60 млн з $6,6 млн. Такі показники частково пояснюються тим, що виробництво фільмів для дорослих було призупинено під час пандемії, а мільйони самотніх людей були змушені сидіти вдома.
Конкурентом OnlyFans є, зокрема, платформа Cameo, яка дозволяє знаменитостям продавати фанатам персоналізовані повідомлення. Baron App, материнська компанія Cameo, в березні заявила про оцінку в понад $1 млрд після залучення $100 млн у рамках раунду фінансування.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.