Категорія
Новини
Дата

Президент Mattel на тлі популярності Барбі очолить ритейлера Gap

1 хв читання

Ритейлер Gap переманює президента та виконавчого директора виробника іграшок Mattel Річарда Діксона, який відродив Барбі, на посаду генерального директора, пише The Wall Street Journal. Діксон є ветераном брендингу, і його залучили для перезапуску культової компанії з виробництва одягу. 

Ключові факти

  • Gap робить ставку на те, що керівник, який допоміг відродити популярність Барбі, зможе допомогти й гіганту одягу. 
  • Діксон повідомив співробітників Mattel про звільнення рано вранці в середу, 26 липня, поки більшість із них все ще святкують касовий успіх компанії з фільмом «Барбі»
  • 55-річний Діксон провів більшу частину своєї карʼєри в Mattel, де він найбільш відомий тим, що вдихнув нове життя у франшизу Барбі. Діксон також має досвід роботи з одягом: він почав свою карʼєру в Bloomingdaleʼs, а потім провів кілька років у Nine West, перш ніж повернутися в Mattel. 
  • Gap останніми роками змінював лідерів і стратегію. Власник Old Navy, Banana Republic і Athleta скорочує робочі місця, закриває кілька магазинів та намагається прискорити розробку дизайну. 
  • Компанія поступилася позиціями глобальним мережам, таким як Zara, й онлайн-підприємцям, таким як Shein, які швидко виробляють останні модні новинки та залучають клієнтів у соціальних мережах. 
  • У минулому Gap призначала генеральних директорів із сильними операційними навичками. Компанія вирішила, що їй потрібен керівник, здатний розкрити силу брендів і знову зробити їх актуальними.
  • За даними компаній, Діксон піде зі своєї посади в Mattel 3 серпня й приступить до роботи в Gap 22 серпня. 

Контекст

Річний обсяг продажів Gap становить понад $15 млрд, що приблизно втричі більше, ніж у Mattel. Але ринкова капіталізація Gap скоротилася приблизно до $3,4 млрд, що становить приблизно половину ринкової вартості Mattel. 

За останній фінансовий рік продажі Gap впали на 6%, а компанія втратила $202 млн. 

Діксон повʼязаний з Gap, він увійшов до ради ритейлера у листопаді 2022 року. До цього, у квітні, дві компанії оголосили про партнерство, у рамках якого Gap продає товари, присвячені продукції Mattel, зокрема Барбі. У травні Gap почав продавати футболки, толстовки, джинси та інший одяг, натхненний Барбі й Кеном. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд