Категорія
Новини
Дата

Президент Mattel на тлі популярності Барбі очолить ритейлера Gap

Ритейлер Gap переманює президента та виконавчого директора виробника іграшок Mattel Річарда Діксона, який відродив Барбі, на посаду генерального директора, пише The Wall Street Journal. Діксон є ветераном брендингу, і його залучили для перезапуску культової компанії з виробництва одягу. 

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Gap робить ставку на те, що керівник, який допоміг відродити популярність Барбі, зможе допомогти й гіганту одягу. 
  • Діксон повідомив співробітників Mattel про звільнення рано вранці в середу, 26 липня, поки більшість із них все ще святкують касовий успіх компанії з фільмом «Барбі»
  • 55-річний Діксон провів більшу частину своєї карʼєри в Mattel, де він найбільш відомий тим, що вдихнув нове життя у франшизу Барбі. Діксон також має досвід роботи з одягом: він почав свою карʼєру в Bloomingdaleʼs, а потім провів кілька років у Nine West, перш ніж повернутися в Mattel. 
  • Gap останніми роками змінював лідерів і стратегію. Власник Old Navy, Banana Republic і Athleta скорочує робочі місця, закриває кілька магазинів та намагається прискорити розробку дизайну. 
  • Компанія поступилася позиціями глобальним мережам, таким як Zara, й онлайн-підприємцям, таким як Shein, які швидко виробляють останні модні новинки та залучають клієнтів у соціальних мережах. 
  • У минулому Gap призначала генеральних директорів із сильними операційними навичками. Компанія вирішила, що їй потрібен керівник, здатний розкрити силу брендів і знову зробити їх актуальними.
  • За даними компаній, Діксон піде зі своєї посади в Mattel 3 серпня й приступить до роботи в Gap 22 серпня. 

Контекст

Річний обсяг продажів Gap становить понад $15 млрд, що приблизно втричі більше, ніж у Mattel. Але ринкова капіталізація Gap скоротилася приблизно до $3,4 млрд, що становить приблизно половину ринкової вартості Mattel. 

За останній фінансовий рік продажі Gap впали на 6%, а компанія втратила $202 млн. 

Діксон повʼязаний з Gap, він увійшов до ради ритейлера у листопаді 2022 року. До цього, у квітні, дві компанії оголосили про партнерство, у рамках якого Gap продає товари, присвячені продукції Mattel, зокрема Барбі. У травні Gap почав продавати футболки, толстовки, джинси та інший одяг, натхненний Барбі й Кеном. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні