Комедія Грети Гервіг «Барбі» зібрала $155 млн, встановивши рекорд 2023 року з касових зборів у США та Канаді, пише The Variety. Глядачі також прийшли подивитися історичну драму Крістофера Нолана «Оппенгеймер», яка зібрала $80,5 млн у перші вихідні.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- «Це однозначно відмінний вікенд для походу в кіно, – заявив керівник консалтингової компанії Franchise Entertainment Research Девід А. Гросс. – «Барбі» та «Оппенгеймер» доповнюють один одного у прокаті, а не забирають один в одного аудиторію».
- Культурне захоплення, відоме як «Барбенхаймер», сприяло найбільшим колективним касовим зборам, завдяки такому успіху минулий вікенд став четвертим за сукупними касовими зборами в історії американського кіноринку. Три вихідні, що показали найкращі збори, були відзначені премʼєрами сіквелів великих франшиз – «Месники» та «Зоряні війни».
- У міжнародному прокаті «Барбі» зібрала $182 млн, що складає загальну суму $337 млн, водночас у міжнародному прокаті «Оппенгеймер» додав $93,7 млн, а загальна сума по всьому світу склала $174 млн.
- Серед своїх численних рекордів «Барбі» також досягла найбільшого зборів за вікенд для фільму, знятого режисером-жінкою. «Капітан Марвел», який було знято спільно Анною Боден і Райаном Флеком, раніше займав цей титул із $153 млн у 2019 році.
Контекст
Режисерка фільму «Барбі» Грета Гервіг номінована на «Оскар». Вона відома фільмами «Леді Берд» та «Маленькі жінки»,і написала сценарій до нового фільму у співавторстві зі своїм партнером Ноєм Баумбахом.
Марго Роббі та Райан Гослінг грають у стрічці стереотипні версії Барбі та Кена, які залишають Барбіленд і вирушають у реальний світ.
Оппенгеймер – байопік про так званого «батька атомної бомби», фізика-теоретика Дж. Роберта Оппенгеймера, стрічку зняв Крістофер Нолан. Фільм є адаптацією книги «Американський Прометей», що отримала Пулітцерівську премію.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.