З 20 по 23 липня фільм «Барбі» режисерки Ґрети Ґервіґ зібрав 30 595 447 грн, повідомили Forbes у пресслужбі кінодистрибʼюторської компанії Kinomania.
«Барбі» випередив довгоочікуваний сиквел «Аватара» в прокаті на 5 млн грн
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти:
- За перший вікенд українського прокату фільм «Барбі» зібрав 30,5 млн грн. Для порівняння, «Аватар. Шлях води» – найпопулярніший фільм в українському прокаті у першій половині 2023-го – за перший вікенд зібрав 25,8 млн грн. Ще один хіт кінотеатрального сезону, мультфільм «Мавка. Лісова пісня», за перші дні прокату заробив 24,9 млн грн.
- Кількість квитків, яку придбали на «Барбі», – 210 256. Результат другої частини «Аватара» – 158 556 глядачів.
- «Барбі» б’є рекорди і за кордоном. Стрічка встановила рекорд 2023 року з касових зборів у США та Канаді, зібравши $155 млн. У міжнародному прокаті «Барбі» зібрала $182 млн.
- Фільм випустила компанія Warner Bros. Його бюджет – $145 млн без врахування маркетингових витрат.
Контекст:
«Барбі» – стрічка про те, як культову ляльку бренду Mattel виганяють із Барбіленду за порушення канонів краси. Ця стрічка – маркетинговий феномен; «Барбі» стала хітом ще до виходу. Партнерство із фільмом уклали понад 100 брендів, зокрема X-Вox і GAP.
«Барбі» вийшов у ті ж вихідні, що й «Оппенгеймер» Крістофера Нолана. Ця комбінація премʼєр отримала назву «Барбіхеймер» і зробила вікенд 20-23 липня четвертим за сукупними касовими зборами в історії кіноринку США.
У першій половині 2023-го українці переважно ходили в кіно на локальні стрічки та блокбастери. У трійці найпопулярніших фільмів 2023 року – «Аватар: Шлях води», «Мавка. Лісова пісня», «Вартові Галактики 3». «Усі мають спільні риси: високу якість, відомі бренди-франшизи, високий рівень очікування, сильні рекламні кампанії в Україні та світі», – каже менеджер з дистрибуції в Kinomania Володимир Кушнарьов.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.