Категорія
Новини
Дата

За перший вікенд в Україні фільм «Барбі» зібрав 30,5 млн грн. Це майже на 5 млн більше за «Аватар. Шлях води»

1 хв читання

З 20 по 23 липня фільм «Барбі» режисерки Ґрети Ґервіґ зібрав 30 595 447 грн, повідомили Forbes у пресслужбі кінодистрибʼюторської компанії Kinomania. 

«Барбі» випередив довгоочікуваний сиквел «Аватара» в прокаті на 5 млн грн

«Барбі» випередив довгоочікуваний сиквел «Аватара» в прокаті на 5 млн грн

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти:

  • За перший вікенд українського прокату фільм «Барбі» зібрав 30,5 млн грн. Для порівняння, «Аватар. Шлях води» – найпопулярніший фільм в українському прокаті у першій половині 2023-го – за перший вікенд зібрав 25,8 млн грн. Ще один хіт кінотеатрального сезону, мультфільм «Мавка. Лісова пісня», за перші дні прокату заробив 24,9 млн грн.
  • Кількість квитків, яку придбали на «Барбі», – 210 256. Результат другої частини «Аватара» – 158 556 глядачів. 
  • «Барбі» б’є рекорди і за кордоном. Стрічка встановила рекорд 2023 року з касових зборів у США та Канаді, зібравши $155 млн. У міжнародному прокаті «Барбі» зібрала $182 млн.
  • Фільм випустила компанія Warner Bros. Його бюджет – $145 млн без врахування маркетингових витрат.

Контекст:

«Барбі» – стрічка про те, як культову ляльку бренду Mattel виганяють із Барбіленду за порушення канонів краси. Ця стрічка – маркетинговий феномен; «Барбі» стала хітом ще до виходу. Партнерство із фільмом уклали понад 100 брендів, зокрема X-Вox і GAP. 

«Барбі» вийшов у ті ж вихідні, що й «Оппенгеймер» Крістофера Нолана. Ця комбінація премʼєр отримала назву «Барбіхеймер» і зробила вікенд 20-23 липня четвертим за сукупними касовими зборами в історії кіноринку США. 

У першій половині 2023-го українці переважно ходили в кіно на локальні стрічки та блокбастери. У трійці найпопулярніших фільмів 2023 року – «Аватар: Шлях води», «Мавка. Лісова пісня», «Вартові Галактики 3». «Усі мають спільні риси: високу якість, відомі бренди-франшизи, високий рівень очікування, сильні рекламні кампанії в Україні та світі», – каже менеджер з дистрибуції в Kinomania Володимир Кушнарьов. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд