«ПриватБанк» запустив для підприємців новий сервіс «Каса», який дозволяє підключити та використовувати POS-термінали банку як програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО), йдеться у повідомленні банку. «Каса» поєднує в собі онлайн-кабінет і додаток для POS-термінала.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Додаток, що вбудований у POS-термінал, виконує функцію касового апарата – продаж товарів, оформлення інкасації, внесення до каси готівки для розміну та інше.
- Онлайн-кабінет сервісу «Каса» дає можливість онлайн реєструвати торгові точки, касирів та каси, не відвідуючи податкову службу. Крім того, користувачі сервісу зможуть стежити за продажами, вносити товари й послуги у довідник, фіскалізувати фінансові операції.
- Вартість сервісу «Каса» врахована до тарифу з еквайрингу. Для підключення до сервісу необхідно бути клієнтом ПриватБанку та згідно з інструкцією зареєструватися в особистому кабінеті. Після реєстрації банк установить POS-термінал із додатком «Каса».
Контекст
«ПриватБанк» розпочав впровадження програмних РРО для бізнесу в 2020 році. Застосунки з підтримкою фіскалізації операцій можуть працювати на платіжних Android POS-терміналах, які впроваджуються в мережу еквайрингу.
У грудні минулого року «ПриватБанк» у партнерстві з Visa запустив «Термінал», що працює на смартфонах та планшетах на базі операційної системи Android, оснащених NFC-чіпом. Розробники заявляли, що технологія Tap to Phone – простий та одночасно зручний спосіб для мікро- та малих підприємців, які сильно залежать від готівки, долучитися до цифрової економіки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.