Категорія
Новини
Дата

«ПриватБанк» запустив для бізнесу програмний касовий апарат на платіжних POS-терміналах

1 хв читання

«ПриватБанк» запустив для підприємців новий сервіс «Каса», який дозволяє підключити та використовувати POS-термінали банку як програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО), йдеться у повідомленні банку. «Каса» поєднує в собі онлайн-кабінет і додаток для POS-термінала.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Додаток, що вбудований у POS-термінал, виконує функцію касового апарата – продаж товарів, оформлення інкасації, внесення до каси готівки для розміну та інше.
  • Онлайн-кабінет сервісу «Каса» дає можливість онлайн реєструвати торгові точки, касирів та каси, не відвідуючи податкову службу. Крім того, користувачі сервісу зможуть стежити за продажами, вносити товари й послуги у довідник, фіскалізувати фінансові операції.
  • Вартість сервісу «Каса» врахована до тарифу з еквайрингу. Для підключення до сервісу необхідно бути клієнтом ПриватБанку та згідно з інструкцією зареєструватися в особистому кабінеті. Після реєстрації банк установить POS-термінал із додатком «Каса».

Контекст

«ПриватБанк» розпочав впровадження програмних РРО для бізнесу в 2020 році. Застосунки з підтримкою фіскалізації операцій можуть працювати на платіжних Android POS-терміналах, які впроваджуються в мережу еквайрингу.

У грудні минулого року «ПриватБанк» у партнерстві з Visa запустив «Термінал», що працює на смартфонах та планшетах на базі операційної системи Android, оснащених NFC-чіпом. Розробники заявляли, що технологія Tap to Phone – простий та одночасно зручний спосіб для мікро- та малих підприємців, які сильно залежать від готівки, долучитися до цифрової економіки.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд