Категорія
Новини
Дата

Серія рекламних роликів про Україну отримала Срібного Дельфіна на Міжнародному фестивалі в Каннах

1 хв читання

Державне агентство з розвитку туризму України (ДАРТ) отримало Срібного Дельфіна на фестивалі Cannes Corporate Media & TV Awards – одну з найпрестижніших міжнародних нагород у сфері бізнес-кіно. Про це повідомила очільниця агентства Марʼяна Олеськів.

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Ключові факти

  • Нагороду отримала серія з трьох рекламних роликів про Україну «The Campaign waiting to happen», яку на замовлення ДАРТ створила ODDEE agenc.
  • Олеськів зазначила, що промокампанія мала стартувати навесні 2022 року, але російське вторгнення зробило цей задум поки неможливим.
  • «Наша промокампанія чекає Перемоги, а відтак ДАРТ таки запросить увесь світ до України. Щоб подякувати за те, що стояли з нами поруч увесь цей час. Протягом наступних днів ми покажемо вам усі ролики, а також розповімо про філософію та задум і причетних до їхнього створення», – зазначила Олеськів.
Серія рекламних роликів про Україну отримала Срібного Дельфіна на Міжнародному фестивалі в Каннах /Фото 1

Фото: Марʼяна Олеськів

Фестиваль Cannes Corporate Media & TV Awards проводиться з 2010 року. Нагороди фестивалю: Золотий, Срібний та Чорний Дельфіни, а також Синій Дельфін, яким нагороджують найкращу студію-виробника, та Білий Дельфін – гран-прі фестивалю. Журі фестивалю складається з володарів премій «Оскар» та «Еммі», а також фахівців із корпоративних комунікацій.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні