Категорія
Новини
Дата

Серія рекламних роликів про Україну отримала Срібного Дельфіна на Міжнародному фестивалі в Каннах

1 хв читання

Державне агентство з розвитку туризму України (ДАРТ) отримало Срібного Дельфіна на фестивалі Cannes Corporate Media & TV Awards – одну з найпрестижніших міжнародних нагород у сфері бізнес-кіно. Про це повідомила очільниця агентства Марʼяна Олеськів.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Нагороду отримала серія з трьох рекламних роликів про Україну «The Campaign waiting to happen», яку на замовлення ДАРТ створила ODDEE agenc.
  • Олеськів зазначила, що промокампанія мала стартувати навесні 2022 року, але російське вторгнення зробило цей задум поки неможливим.
  • «Наша промокампанія чекає Перемоги, а відтак ДАРТ таки запросить увесь світ до України. Щоб подякувати за те, що стояли з нами поруч увесь цей час. Протягом наступних днів ми покажемо вам усі ролики, а також розповімо про філософію та задум і причетних до їхнього створення», – зазначила Олеськів.
Серія рекламних роликів про Україну отримала Срібного Дельфіна на Міжнародному фестивалі в Каннах /Фото 1

Фото: Марʼяна Олеськів

Фестиваль Cannes Corporate Media & TV Awards проводиться з 2010 року. Нагороди фестивалю: Золотий, Срібний та Чорний Дельфіни, а також Синій Дельфін, яким нагороджують найкращу студію-виробника, та Білий Дельфін – гран-прі фестивалю. Журі фестивалю складається з володарів премій «Оскар» та «Еммі», а також фахівців із корпоративних комунікацій.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд