Проєкт «Щедрик» від креативної агенції Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України отримав перше Срібло на престижному фестивалі креативності Каннські леви 2023. Про це йдеться у пресрелізі агенції.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Проєкт «Щедрик», або Carol for Charity, приніс першого Срібного лева для України у категорії Radio & Audio (Not-for-profit / Charity / Government).
- Крім того, робота потрапила у 5 шорт-листів у категоріях: Radio & Audio (Use of Music), Radio & Audio (Audio Led Creativity), Media (Use of Audio Platforms) та Entertainment Lions For Music (Use of Licensed / Adapted Music) і Mobile (Mobile Social / Social Purpose).
- «Нам вдалося вчергове зачарувати світ не лише красою «Щедрика», а й його важливою гуманітарною місією – допомагати маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії», – зазначив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.
Контекст
Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, МЗС України та громадської організації BRAND UKRAINE актуалізувала слова відомого на весь світ «Щедрика» Миколи Леонтовича. Так з’явилася коляда «Carol for Charity», яка англійською мовою розповіла про реалії війни та почуття українців. Також проєкт закликав задонатити на підтримку українських дітей.
Колядку виконав Тарас Тополя з гурту «Антитіла», ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль «Зернятко» під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року.
Актуалізований «Щедрик» вперше почули перед Різдвом у грудні, а потім заспівали наживо у прямому ефірі на національному телебаченні у присутності Президента України Володимира Зеленського. Згодом твір пролунав на 22 радіостанціях у 11 країнах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.