Категорія
Новини
Дата

Сервіс вивчення мови Duolingo вийшов на IPO. У перший день торгів його оцінка склала близько $5 млрд

1 хв читання

Платформа вивчення мови й перекладу тексту Duolingo провела первинне розміщення акцій на біржі Nasdaq. Компанія залучила $521 млн, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • Компанія і деякі з її інвесторів продали 5,1 млн акцій по $102 кожна, хоча спочатку Duolingo повідомляла про ціновий діапазон у $85-95. Акції Duolingo почали торгуватися 28 липня і закрилися на рівні $139,01. Таким чином, у перший день торгів вони зросли на понад 36%.
  • У результаті ринкова вартість платформи становить близько $5 млрд. З урахуванням опціонів на акції співробітників і акцій з обмеженим обігом капіталізація становить понад 6 млрд. Останній раз, у 2020 році, компанію оцінили у $2,4 млрд, зазначає CNBC.

Контекст

Duolingo заснували два інженери – Луїс фон Ан і Северин Хакер, які познайомилися в Університеті Карнегі-Меллона (США), де фон Ан, який також є автором CAPTCHA, був професором факультету інформатики, а Хакер – студентом. Кожен із них матиме близько 15% голосів акціонерів у компанії після IPO.

Duolingo надає можливість вивчити 40 різних мов, від найбільш поширених до рідкісних, таких як гавайська, гельська і навахо. Компанія стверджує, що в сервісу близько 40 млн активних користувачів на місяць і понад 500 млн завантажень. Гендиректор компанії Луїс фон Ан зазначив, що під час пандемії 17 з 20 кращих університетів, у тому числі Стенфорд, почали приймати результати онлайн-тестів Duolingo як доказ володіння англійською мовою для іноземних студентів. За даними Crunchbase, до IPO компанія залучила понад $180 млн інвестицій. Серед інвесторів — актор Ештон Катчер і фонд Alphabet – CapitalG.

Торік дохід Duolingo зріс на 129%, до $161,7 млн. Цікаво, що 51% доходу приносили завантаження на Apple в App Store і 19% – Google в Play Store. За перший квартал 2021 року дохід склав $55,4 млн, що на 97% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Водночас чисті збитки зросли у понад шість разів і склали $13,5 млн.

Створена українською командою освітня платформа Preply також виросла за час пандемії. Зокрема, за останні три роки в 10 разів, хоча конкретні числа засновники і не розкривають, зі старту пандемії сервіс залучив $45 млн інвестицій. За останніми підрахунками Forbes, Preply оцінюється у $130-200 млн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд